زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام شد + لینک azmoon.org

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دی‌ماه و تیرماه) شامل نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. حالا زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام سازمان سنجش، آن دسته از داوطلبانِ علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی)، باید پس از دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه کنند.

  • براساس مصوبه جلسه ۲۲ مورخ ۱۳۹۸/۹/۳۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است و در صورت علاقمندی به هر یک از این چهار رشته تحصیلی، باید آنها را در فرم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و در اولویت مورد دلخواه درج کنند.
  • انتخاب رشته سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج آزمون، بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.
  • داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات محل قبولی، ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.
کد خبر 680738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حنانه IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام واقعا نمیدونم چی بگم ولی من چون جزو رتبه برترهای کنکور نشدم به هر حال شدم جز کسانی که میتونن انتخاب رشته کنن