احداث نخستین پارک تخصصی روباز در منطقه ۹ اصفهان/ چالش جانمایی آرامستان‌ در خرم‌آباد

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ارتباط مطلوب شهرداری با رسانه‌ها / در کرمانشاه با انباشت عقب‌ماندگی مواجه هستیم"، "اختصاص ۲۵ ایستگاه تندرستی و ۱۴ سالن ورزشی به شهروندان گرگانی"، "تخصیص بودجه محرومیت‌زدایی به محلات کمتر برخوردار منطقه ۱۱ شیراز"،
"آغاز طرح ساماندهی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر قزوین"، "ساماندهی بازار بوشهر در دستور کار است"، "سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند"، "بتن‌ریزی ستون‌های سقف اول بازار پرندگان زینتی اصفهان انجام شد"، "نخستین پارک بازی تخصصی روباز در منطقه ٩ اصفهان احداث می‌شود"، "چالش جانمایی آرامستان در خرم‌آباد"، "اتوبوسرانی اصفهان از کارت نزدن مسافران ۲ میلیارد تومان خسارت دید"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

در کرمانشاه با انباشت عقب‌ماندگی مواجه هستیم

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: در تمام حوزه‌ها مشکلاتی وجود دارد و در شهر کرمانشاه نیز بارها گفتم که در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی که بسیار مهم است با انباشت عقب‌ماندگی مواجه هستیم.

اختصاص ۲۵ ایستگاه تندرستی و ۱۴ سالن ورزشی به شهروندان گرگانی

کریم علمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از اختصاص ۲۵ ایستگاه تندرستی و ۱۴ سالن ویژه فعالیت‌های ورزشی برای شهروندان گرگانی خبر داد.

آغاز طرح ساماندهی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر قزوین

مجتبی جانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای مستمر طرح تعمیر و رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر خبر داد.

تخصیص بودجه محرومیت‌زدایی به محلات کمتر برخوردار منطقه ۱۱ شیراز

علی فراشائیان، شهردار منطقه یازده شیراز از اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون در محلات کمتر برخوردار این منطقه خبر داد و گفت: به منظور رفع محرومیت از چهره محلات در منطقه یازده، ۴۸ میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است.

ساماندهی بازار بوشهر در دستور کار است

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای ساماندهی بازار بوشهر، پروژه سنگ‌فرش محدوده بازار در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: این سازمان‌ها می‌توانند در حوزه‌های برنامه‌ریزی، نظارت و اجرا در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند.

بتن‌ریزی ستون‌های سقف اول بازار پرندگان زینتی اصفهان انجام شد

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بتن‌ریزی ستون‌های سقف اول بازار پرندگان زینتی در بازار بزرگ ارغوان انجام شده است.

نخستین پارک بازی تخصصی روباز در منطقه ٩ اصفهان احداث می‌شود

سیدسلمان قاضی‌عسگر، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی نخستین پارک بازی تخصصی روباز با امکانات و فناوری‌های به‌روز در این منطقه احداث خواهد شد.

اتوبوسرانی اصفهان از کارت نزدن مسافران ۲ میلیارد تومان خسارت دید

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به ضرر این شرکت از کارت نزدن شهروندان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، سال گذشته به‌صورت میانگین ۱۶ درصد مسافران کارت نزدند که این موضوع، موجب ضرر دو میلیارد تومانی این شرکت شده است.

چالش جانمایی آرامستان در خرم‌آباد

قرارگیری آرامستان‌های خرم‌آباد در بافت شهری با توجه به توسعه و افزایش جمعیت شهر مشکلاتی را برای مدیریت شهری و شهروندان ایجاد کرده است که ضرورت انجام اقدامی جامع و متناسب برای جانمایی آرامستان جدید و ساماندهی گورستان‌های محلی را انکارناپذیر می‌کند.

کد خبر 680735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.