بیش از ۱۶۰۰ مورد حمایت از تشکل‌ها و نهادهای اجتماعی توسط شهرداری در سال گذشته

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته حدود یک هزار و ۶۹۶ حمایت از تشکل‌ها و نهادهای اجتماعی به جهت همکاری و همدلی بیشتر داشتیم و از ابتدای شروع سال ۱۴۰۲ تاکنون این آمار به یک هزار و ۹۵۰ مورد کمک به تشکل‌ها رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی و نکوداشت هفته مشارکت‌های اجتماعی با نقش‌آفرینی تشکل‌های مردمی با اشاره به شعار «اصفهان من شهر زندگی»، اظهار کرد: با توجه به رویکرد این دوره از مدیریت شهری، اتفاقات خوبی در واحد مشارکت‌های اجتماعی رقم خورده است.

وی افزود: بکارگیری و استفاده از افراد دغدغه‌مند برای حل مسائل و مشکلات یکی از این اقدامات است که حوزه جوانان، نوجوانان، بانوان و محله‌محوری و مسجدمحوری در اولویت هستند؛ برنامه‌ها در شش محور ارائه می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان‌های مناسبتی مسئله‌محور داریم و بسیاری از مراکز را به افرادی که قابلیت دارند، واسپاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه «سلام همسایه» به نقش مساجد در محلات توجه کردیم، توانمندسازی تشکل‌ها را در برنامه‌های خود مدنظر داشته‌ایم؛ موضوعاتی مانند فرزندآوری، جوانی جمعیت، سلامت و بهداشت، سواد رسانه و… به فراخوان گذاشته شده است.

حیدری تصریح کرد: در سال گذشته حدود یک هزار و ۶۹۶ حمایت از تشکل‌ها و نهادهای اجتماعی به جهت همکاری و همدلی بیشتر داشتیم و از ابتدای شروع سال ۱۴۰۲ تاکنون این آمار به یک هزار و ۹۵۰ مورد کمک به تشکل‌ها رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آرزو داریم روزی برسد که نقش خود را در پازل مشارکت پیدا کنیم و هدفمند به افق بهتری برسیم، امروز با بلوغی که در تشکل‌ها می‌بینیم، فرصت همدلی و همفکری فراهم است؛ لازم است که باز هم در راستای توانمندتر شدن سمن‌ها قدم برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: امسال نقش انجمن‌ها و مجموعه‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف محسوس‌تر شد و توانمندتر شدند؛ در سیاست خود حمایت‌هایی برای تقویت زیرساخت‌ها در نظر داریم و امیدواریم که در شهرداری ارتباط منطقی با تشکل‌ها بیش از پیش شکل بگیرد.

کد خبر 680718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.