جدول گلزنان، پاسورها و کلین‌شیت لیگ برتر تا پایان هفته دوم

با پایان یافتن هفته دوم لیگ برتر فوتبال بهترین گلزنان، پاسورها و دروازه‌بانان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار شد و سپاهان، پرسپولیس و استقلال تنها تیم‌هایی بودند که با دو پیروزی به استقبال هفته سوم رفتند. همچنین گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، مس رفسنجان، نساجی مازندران و پیکان تهران نیز بدون شکست هفته دوم را به پایان رساندند.

در هشت دیداری که برگزار شد، آمار گلزنی و پاس‌گل بازیکنان نسبت به هفته اول بهبود بخشیده شد اما همچنان فاصله چندانی میان بازیکنان در جدول برترین‌های لیگ وجود ندارد. البته که سهم سپاهان در برترین‌ها نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است و مشخصاً در هفته‌های آتی رقابت جذابی میان ستاره‌های تیم‌های بالانشین شاهد خواهیم بود.

در جدول برترین گلزنان شهریار مغانلو و رضا اسدی (سپاهان) پس از گلزنی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، با دو گل‌زده در صدر جدول قرار گرفتند و سایرین هم تنها یک‌گل به‌ثمر رسانده‌اند. در جدول برترین پاسورها نیز سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)، مهدی مهدی‌پور و امیرارسلان مطهری (استقلال) و رضا اسدی (سپاهان) با یک پاس‌گل در صدر ایستادند.

همچنین پس از اتمام هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، در جدول بیشترین کلین‌شیت هم سیدحسین حسینی (استقلال)، علیرضا بیرانوند (پرسپولیس) و محمدرضا اخباری (گل‌گهر سیرجان) با بسته نگه‌داشتن دروازه‌شان در هر دو بازی، صدر جدول را در اختیار گرفتند.

کد خبر 680717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.