اولین کاروان اتوبوس‌های شهرداری کرمانشاه عازم مرز خسروی شد

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: اولین کاروان اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه عازم مرز خسروی شد.

محمد مهدی احمدی در حاشیه آئین بدرقه ۲۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه و دستورالعمل وزارت کشور، مأموریت انتقال زوار اربعین از قصرشیرین به پایانه مرزی خسروی و بالعکس به شهرداری کرمانشاه واگذار شده است و در همین رابطه مقرر شد تعداد ۱۳۰ دستگاه اتوبوس به خسروی اعزام شود.

وی گفت: صبح امروز نخستین کاروان اعزامی به مرز خسروی با استعداد ۲۰ دستگاه صورت گرفت و به تدریج و برحسب شرایط در روزهای آتی باقی اتوبوس‌ها نیز اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه با توافق صورت‌گرفته با کشور عراق مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته فعال شده و به همین منظور تمامی ناوگان حمل و نقلی از قصرشیرین تا مرز خسروی و بالعکس به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: تمامی عوامل خدماتی شهرداری کرمانشاه از جمله نیروهای سازمان حمل و نقل مسافر تا پایان عملیات اربعین حسینی و بازگشت آخرین زائر ایرانی در عراق در مرز خسروی مستقر و حضور دارند و به صورت شبانه‌روزی به زوار محترم حسینی ارائه خدمات می‌کنند و عوامل شهرداری کرمانشاه به عنوان آخرین کاروان از مرز خسروی و پس از پایان عملیات بازگشت زوار حسینی به کرمانشاه باز خواهندگشت.

کد خبر 680695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.