محمد ربیعی سرمربی مورد علاقه سپاهان!

محمد ربیعی در هشتمین تقابل با سپاهان در دوران سرمربی‌گری خود، برای ششمین‌بار در برابر این تیم متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان عصر روز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب دومین دیدار فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و سپاهان در ورزشگاه خانگی همشهری به پیروزی دو بر صفر رسید.

نبض این دیدار در نیمه‌اول کاملاً در اختیار ذوبی‌ها بود و شاگردان محمد ربیعی باوجود اینکه یک‌بار تیرک دروازه‌شان به لرزه درآمد نمایش بهتری نسبت به تیم پرمهره سپاهان از خودشان ارائه کردند و در نهایت نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل دو تیم خاتمه پیدا کرد تا تعیین‌تکلیف نتیجه دربی ۷۳ اصفهان به نیمه‌دوم که نیمه مربیان نیز هست بکشد.

در نیمه‌دوم بازی متعادل‌تر شد و سپاهانی‌ها بازی منطقی‌تری از خود ارائه کردند. در همین بین و پس از گذشت حدوداً ۱۰ دقیقه از نیمه‌دوم، روی یک اشتباه توسط ذوبی‌ها، ضدحمله شاگردان ژوزه مورایس به‌راه افتاد و شهریار مغانلو با زیرکی از مدافع حریف پنالتی گرفت تا رضا اسدی، سپاهان را پیش بیندازد.

ادامه بازی باتوجه به اینکه برخلاف پیش‌بینی‌ها هم نبود دوباره به‌سود سپاهان پیش رفت و گل دوم این تیم دوباره روی جاماندن مدافعان ذوب‌آهن توسط شهریار مغانلو به‌ثمر رسید تا دربی نصف‌جهان به‌نفع طلایی‌پوشان پایان یابد. بدین ترتیب محمد ربیعی نیمه‌مربیان را به ژوزه مورایس واگذار کرد تا آمار منفی‌اش مقابل سپاهان تداوم یابد.

محمد ربیعی در طول دوران مربی‌گری‌اش در لیگ برتر، هشت بار با تیم‌های مختلف روبه‌روی سپاهان قرار گرفته که حاصل آن برای این سرمربی جوان فقط یک برد و یک تساوی بوده و شش دیدار مابقی را در برابر سپاهان واگذار کرده است که برای محمد ربیعی آمار قابل‌قبولی محسوب نمی‌شود.

کد خبر 680693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.