آغاز رزمایش خدمت‌رسانی به زائرین اربعین با شعار حیاتنا الحسین

استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها با شعار حیاتنا الحسین در جایگاه خدمت‌رسانی خود مستقر شوند و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری دنبال کنند تا بتوانیم یک اربعین بزرگ، عظیم و متفاوت از سال‌های گذشته را به رخ همه دشمنان بکشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر حسینی محراب امروز پنجشنبه_ بیست‌ وششم مردادماه_ در رزمایش آمادگی خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: حکومت بنی‌عباس سال‌ها تلاش کرد تا نام امام حسین (ع) و واقعاً کربلا فراموش شود به گونه‌ای که خاک کربلا بارها شخم زده شد، پیاده‌روی اربعین کاری کرد که نام امام حسین (ع) و حادثه بزرگ عاشورا به همه دنیا نشان داده شود، کسی که این‌کار را انجام می‌دهد به مثابه یاری‌دهنده امام حسین (ع) در روز عاشورا است.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنیم و این عظمت را به رخ همه دنیا می‌کشیم، امیدوارم این امر آمادگی لازم را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در آمادگی کامل باشند، از آنجایی همه این کارها و تلاش برای عرض ارادت به فرزند پیامبر دلی بوده این امر مورد قبول درگاه خداوند متعال خواهدبود.

وی با اشاره به اینکه شعار پیاده‌روی اربعین حیاتنا الحسین است، تاکید کرد: امیدوارم اقدامات انجام‌شده از ۴۵ روز گذشته تاکنون سبب رخداد اتفاق عظیمی در پیاده‌روی اربعین شود، امیدوارم شعار محوری پیاده‌روی اربعین که در همه کشورهای اسلامی مشخص شده است ما را به هدف بالاتر و وصال به حق تعالی راهنمایی و نزدیک کند.

حسینی محراب ادامه داد: همه دستگاه‌ها با شعار حیاتنا الحسین در جایگاه خدمت‌رسانی خود مستقر شوند و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی طبق فرمایش مقام معظم رهبری دنبال کنند تا بتوانیم یک اربعین بزرگ، عظیم و متفاوت از سال‌های گذشته را به رخ همه دشمنان بکشیم.

کد خبر 680688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.