صعود تاریخی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران به نیمه‌نهایی کاپ‌آسیا

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با پیروزی مقابل قزاقستان، تاریخ‌سازی کرد و به نیمه‌نهایی رقابت‌های کاپ‌آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات بسکتبال کاپ‌آسیا ۲۰۲۳ دویژن B امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ در حال پیگیری شد که تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی مقابل قزاقستان قرار گرفت. بانوان بسکتبالیست کشورمان بعد از نمایش فوق‌العاده در مرحله مقدماتی با دو پیروزی در دیدار با مالزی و مغولستان و یک شکست مقابل اندونزی شانس صعود به دور دوم را پیدا کردند.

تیم ملی ایران امروز مقابل قزاقستان قرار گرفت و با برتری مقابل این تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. بسکتبالیست‌های کشورمان نیمه اول را با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ پیروز شدند و در نهایت توانستند این بازی را با نتیجه ۵۴ بر ۴۱ به سود خود به پایان برسانند.

لازم به‌ذکر است حریف بعدی کشورمان برای صعود به فینال اردن خواهد بود. اردن از یک بازیکن آمریکایی بهره می‌برد که بهترین عملکرد را در این کاپ داشته است. دیدار ایران و اردن روز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسابقات کاپ آسیا با هشت تیم به میزبانی تایلند در حال برگزاری است تیم قهرمان به سطح A صعود خواهد کرد. نگین رسولی‌پور با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. مهلا عابدی هم بیشترین تأثیرگذاری را در این دیدار داشت.

کد خبر 680687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.