رسانه‌ها از پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه دوری کنند

امام جمعه کاشان جهاد تبیین و نشر خبرهای امیدوارکننده در جامعه را تأثیرگذار دانست و گفت: اصحاب رسانه تا حد ممکن از نشر خبرهایی که به جامعه پمپاژ یأس و ناامیدی می‌کند دوری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه- در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران قدرت ایجاد وحدت ملی در منطقه را دارند لذا برای مأیوس کردن دشمنان در اجرای نقشه‌های شوم خود در پراکندگی یأس و ناامیدی و ایجاد تفرقه، در راستای ایجاد وحدت ملی بکوشند.

وی جهاد تبیین و نشر خبرهای امیدوارکننده را در جامعه در راستای انسجام مردم تأثیرگذار دانست و افزود: اصحاب رسانه تا حد ممکن از نشر خبرهایی که به جامعه پمپاژ یأس و ناامیدی می‌کند دوری کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان سرعت، صداقت و دقت در خبر را برای رسانه بالاترین ارزش دانست و گفت: رسانه باید تلاش کند تا در کم‌ترین زمان بهترین خبر را منتشر کند و صداقت و سرعت در نقل قول را برای قلم خود رقم بزند.

وی تاکید کرد: وحدت ملی را حفظ کنید و ظهور آقا امام زمان را قله کار خود قرار دهید مقام معظم رهبری با طرح بیانیه گام دوم در جهت هموار کردن زمینه ظهور ریل‌گذاری کردند و ما در پیروی از ایشان باید سعی کنیم این بیانیه را محور کار خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود و شما رسانه‌های تراز انقلاب تلاش کنید تا بیانیه گام دوم در بین مردم و مسئولان جامه عمل بپوشد و به گفتمان تبدیل شود.

کد خبر 680682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.