استقلال ۱ _ ملوان ۰ / پیروزی سخت استقلالی‌ها در خانه

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان رفتند که بازی با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است، این دیدار را سیدرضا مهدوی قضاوت می‌کند.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی

داور: سیدرضا مهدوی

ورزشگاه: آزادی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: حسین حسینی، صالح حردانب، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمدزبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سید ابوالفضل جلالی، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم فوتبال ملوان: محمدحسین اکبرمنادی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبر، آرمان اکوان، مسعود زائرکاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدی و حسین صادقی.

سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد:

استقلال: ابوالفضل جلالی

ملوان: میلاد باقری، محمدحسین اکبرمنادی، آرمان اکوان

کارت قرمز:

شرح بازی: در دقیقه ۶ بازی روی خطای مرادمند برای ملوان پنالتی اعلام شد که حسینی ضربه پنالتی مهران احمدی را گرفت. بازی در میانه‌های میدان جریان دارد، عدم حضور هواداران شور و هیجان بازی را گرفته است. بازی در اختیار استقلالی‌ها است و شاگردان تارتار چشم به ضد حملات دارند. بازیکنان استقلال به داوری معترض هستند، بازی بدون گل به دقیقه ۳۰ رسید. دوتیم موقعیت‌هایی ایجاد می‌کنند، اما خطرساز نیست، داور ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: استقلالی‌ها در نیمه دوم توپ و زمین را در اختیار دارند، بازی به دقیقه ۶۰ رسید و دو تیم نتوانسته‌اند در نیمه دوم موقعیت ایجاد کنند. مالکیت توپ در اختیار شاگردان تارتار است و موقعیت ایجاد می‌کنند. مرادمند در دقیقه ۷۹ گل اول بازی و استقلالی‌ها را به ثمر رساند. داور ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸: ضربه سر روزبه چشمی با اختلاف کم از کنار دروازه اکبرمنادی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: شوت مهدی‌پور را دروازه‌بان ملوان مهار کرد.

دقیقه ۲۸: سلمانی در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به پای مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۱: حسینی یک خروج ناقص داشت که توپ به حامد نورمحمدی رسید و شوت این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: بردباری روی یک خرکت انفرادی وارد محوطه جریمه استقلال شد و پاسی در عرض به پیکان رنجبر داد که شوت این بازیکن با اختلاف کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: شوت قاضی‌پور از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۸۵: شوت رمضانی را اکبرمنادی دفع کرد که توپ برگشتب به محمدی رسید و مدافع ملوان با یک جای‌گیری خوب اجازه نداد شوت محمدی وارد دروازه ملوان شود.

شرح گل:

دقیقه ۷۹ (استقلال): مهدی پور توپی روی دروازه ملوان فرستاد که محمدحسین مرادمند از اشتباه اکبرمنادی استفاده کرد و گل نخست آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

کد خبر 680680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.