افزایش ۲۶۶ درصدی متقاضی نمایندگی مجلس در منطقه کاشان

فرماندار ویژه کاشان گفت: در خصوص حوزه پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال افزایش ۲۶۶ درصدی را در منطقه کاشان شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی ظهر امروز پنجشنبه -۲۶ مرداد ماه -در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال در منطقه کاشان شاهد افزایش ۲۶۶ درصدی متقاضیان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: ۲۷۵ نفر در این مرحله به عنوان متقاضی انتخابات پیش ثبت نام کرده‌اند که ۲۵۲ نفر از این متقاضیان آقا و ۲۳ نفر خانم هستند.

زارعی حداقل سن شرکت کنندگان در ثبت نام را ۳۰ سال و حد اکثر را ۷۵ سال اعلام کرد و تصریح کرد: امید است با پیروی از خط ولایت و مقام معظم رهبری در انتخابات امسال که در کمال، امنیت، سلامت رقابت و مشارکت برگزار می‌شود و شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

فرماندار ویژه کاشان گفت: تا شروع ثبت نام افرادی که پیش ثبت نام کردند فرصت دارند که گواهی‌های ۶ گانه و مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه در امید آفرین جامعه گفت: همه مسئولان باید به رسانه و اذهان عمومی پاسخگو باشند و در راستای جهاد تبیین گام بردارند و فعالیت‌های خود را منعکس کنند.

زارعی خاطر نشان کرد: منطقه کاشان ظرفیت بزرگی در حوزه خبرنگار و رسانه دارد برخی از آنها منتقدنویس و مطالبه‌گرانه و برخی ارسال اخبار را با نگرش‌های متفاوت دارند که این پتانسیل بالایی برای منطقه محسوب می‌شود و باید از آن بهترین استفاده را کرد.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص دغدغه‌های اصحاب رسانه از جمله کم آبی منطقه گفت: در حوزه آب منطقه بحران داریم که باید مدیریت شود.

وی خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد آب منطقه در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود که علاوه بر اینکه کمک به امنیت غذایی کشور می‌کنند باید با مدیریت از هدر رفت آب در این حوزه جلوگیری کرد و از طرفی برخی صنایع آب بر هستند که مجوزات خود را از قبل در منطقه گرفتند ولی در احداث صنایع جدید آب بر مجوز جدیدی برای آنها صادر نمی‌شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به این مطلب که در خصوص ارتقا منطقه مسؤلان پیگیری‌های ویژه دارند گفت: امسال از محل سفر رئیس جمهور بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای ارتقا صنعت کاشان پرداخت شده است و پی‌گیری های زیادی در حوزه عمران منطقه، پل‌ها و تقاطع غیر همسطح، حوزه کشاورزی و برق زیر ساخت‌های زیادی انجام شده است.

وی در حوزه میراث گشایش‌های بسیاری را اعلام کرد و افزود: انتخابی شهر جهانی نساجی که اخیراً وزیر میراث برای کاشان اعلام کرد در کنار سایر آثار ملموس و نا ملموس میراث افتخاری ویژه برای منطقه به شمار می‌آید.

وی در پایان با اشاره به فعالیت و رسالت سخت اصحاب رسانه تصریح کرد: امید است اخبار امیدوار کننده‌ای که برای منطقه اتفاق افتاده به درستی برای مردم تبیین شود که در این راستا خبرنگاران نقش ویژه‌ای دارند.


کد خبر 680658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.