مسئولان شهری به دنبال ایجاد فرصت‌های درآمدی جدید باشند

رئیس شورای اسلامی تیران گفت: مسئولان واحدهای شهری به دنبال ایجاد فرصت‌های درآمدی جدید و طرح‌های خلاقانه باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله امینی امروز _ پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه _ در نشست با مدیران شهرداری تیران به برنامه پیش رو و ضرورت تلاش برای کار مجاهدانه و خلاقانه اشاره و اظهار کرد: منابع درآمدی برای اداره شهر غیر قابل انکار است و نباید تنها بر فصل‌های عادی و همیشگی تمرکز کرد.

وی با بیان اینکه به درآمد پایدار نیاز داریم، افزود: خلاقیت و نوآوری در ایجاد فرصت‌های درآمدزا برای اداره شهر لازم و مدیران شهری بر این موضوع تمرکز کنند.

رئیس شورای اسلامی تیران اضافه کرد: کارمند خلاق در حوزه‌های مختلف باید مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد و همواره نیروهای فعال، متعهد و پایبند به نظم و قانونی مورد توجه باشند.

امینی با اشاره بر لزوم رعایت صداقت در گفتار، رفتار و عمل خاطرنشان کرد: کاهش خطا اداری رضایتمندی و حفظ حقوق عمومی را به همراه دارد و پرسنل شهرداری از فرصت ایجاد شده برای خدمت به شهروندان استفاده کنند.

وی حفظ احترام مراجعین را موضوعات مهم در رفتار اداری دانست و اضافه کرد: در بعضی بخش‌های شهرداری اعتراضات مردمی بیشتر بوده که در برخورد با چنین وضعی رعایت ادب و احترام لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران به دوری از حاشیه‌سازی، تفرقه و فعالیت‌های جناحی را برای خدمت به مردم توصیه کرد و ادامه داد: سلایق شخصی نباید در کار و مسئولیت‌ها رسوخ پیدا کند و به خدمت رسانی آسیب بزند.

امینی تاکید کرد: تعامل و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری با همدیگر لازم بوده و مسئولیت خود را به دیگران ارجاع ندهند.

وی وجود نیروی انسانی جوان در شهرداری تیران را سرمایه مهمی برای مدیریت شهری دانست و گفت: خلاقیت در کار توأم با وحدت و انسجام مسیر خدمت رسانی را تسهیل می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران بر لزوم نظارت بر فعالیت پیمانکاران و بخش‌های خصوصی وابسته به شهرداری اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای حفظ حقوق شهروندان انجام می‌شود که نباید حقی ضایع شود.

امینی پرداخت به موقع حقوق کارگران، کارمندان و تیم اجرایی در مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت معیشتی افراد جامعه، باید از قشر کارمند و کارگر حمایت صورت بگیرد.

کد خبر 680657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.