پیش‌بینی جالب هری‌کین درخصوص جایزه توپ‌ طلا

هری کین پیش بینی کرده که بردن جام‌ها در بایرن، به او ​​برای بردن توپ طلا کمک می‌کند و لئو مسی در سال ۲۰۲۳ این جایزه را به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری کین انگلیسی، پس از انتقال به قهرمان آلمان با مبلغ خیره کننده ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۷ میلیون دلار)، بر این باور است که می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی برای کسب توپ طلا معرفی کند. او معتقد است که این انتقال، فرصت‌هایی را برای کسب موفقیت تیمی و شخصی، ایجاد کرده و اذعان دارد که رفتن به مونیخ، یکی از عوامل انگیزشی برای تجربه یک چالش جدید بود.

او گفت: "اگر من گل می‌زنم و جام‌ها را به دست می‌آوریم، این موضوع زیر سوال می‌رود، اما در واقع تمرکز من روی آن نیست. همیشه گفته‌ام که هرگز نمی‌خواهم بازنشسته شوم و احساس می‌کنم می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. این، بخش بزرگی از فرآیند تصمیم‌گیری من برای آمدن به بایرن بود."

اگرچه دوران کین در بایرن با باخت ۳ بر صفر مقابل لایپزیگ در سوپرکاپ آلمان، همراه با یک نمایش ناامیدکننده آغاز شد، اما این مهاجم امیدوار است که در طول رقابت‌ها، چند جام به دست آورد زیرا باواریایی‌ها در چندین جبهه می‌جنگند. او همچنان از این چالش خسته نشده و آماده است نقشی مهم در هدایت بایرن به سوی موفقیت‌های داخلی و اروپایی ایفا کند.

او گفت: "اگر در بایرن مونیخ پیروز نشوید یا عملکرد خوبی نداشته باشید، علامت سوال‌هایی درمورد عملکرد شما ایجاد خواهد شد. من توانسته‌ام در طول دوران حرفه‌ای خود با این مشکل چه با تاتنهام یا تیم ملی انگلیس کنار بیایم‌."

درحالی که کین برای انجام اولین بازی ۹۰ دقیقه‌ای خود برای بایرن مقابل وردربرمن در روز جمعه آماده می‌شود، عملکرد و سهم او در موفقیت این تیم زیر ذره‌بین فوتبالی‌ها خواهد بود.

کد خبر 680626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.