دختران نصف‌جهان در نخستین حضور سوم شدند

تیم والیبال جوانان دختر سپاهان در نخستین رقابت‌های لیگ جوانان کشور بر سکو سوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین دوره رقابت‌های لیگ باشگاهی جوانان دختر کشور برگزار شد که هفته ابتدایی و پایانی آن به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان رقم خورد.

در پایان این رقابت‌ها تیم والیبال سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رقابت‌ها با ترکیب بومی توانست ۱۳ پیروزی از مجموع ۱۵ بازی را به دست آورده و بر سکوی سوم کشور بایستد؛ همچنین تیم‌های لبخند ایتام تهران و مدرن پیشرفته مشهد به ترتیب به جایگاه اول و دوم رسیدند.

اکرم داوودی، سرمربی طلایی‌پوشان اصفهان در خصوص روند تیم والیبال جوانان دختر سپاهان، اظهار کرد: مرحله نخست بازی‌ها با حضور ۲۸ تیم در ۶ استان ایران در تاریخ ۲۰ تیر برگزار شد که سپاهانِ میزبان بدون واگذاری هیچ ست و گیم مقام اول را بین ۵ تیم گروه را کسب کرد و مستقیماً راهی دور بعد شدیم.

وی افزود: در مرحله نخست با تیم‌های سرخپوشان تهران، اروند مازندران، آیندگان شهرکرد و ماوان البرز بازی کردیم و همگی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر سپاهان همچنین بیان‌کرد: مرحله دوم از نهم مرداد ماه در لرستان با حضور ۴ تیم به صورت رفت و برگشت شد که در ۶ دیدار به مصاف تیم‌های شریف برازجان، اوج ساحل و نوین افلاک لرستان رفتیم و بدون باخت همچنان به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیدیم.

وی در پایان تصریح کرد: در مرحله نهایی با یک باخت برابر نماینده مشهد وارد بازی‌های ضربدری مرحله یک چهارم شدیم و آن‌جا هم با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را واگذار کردیم تا راهی دیدار رده‌بندی شویم که در نهایت به مدال برنز رسیدیم.

کد خبر 680625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.