جدال دو باشگاه بزرگ انگلیسی برای جذب هافبک مراکشی‌

لیورپول برای جذب سوفیان امرابات از فیورنتینا وارد رقابت شده و امیدوار است که منچستریونایتد را در راه جذب این هافبک، شکست دهد

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران تیم فوتبال لیورپول آماده مبارزه با رقبای سرسخت خود برای جذب سوفیان امرابات هستند. هافبک مراکشی با توجه به افزایش علاقه سایر باشگاه‌ها، به ویژه یونایتد، در پیش فصل برای فیورنتینا بازی نکرده است. با این حال، طبق گزارش روزنامه هلندی AD Sportwereld، آنفیلدی‌ها اکنون مشتاق به خدمت گرفتن این بازیکن ۲۶ ساله هستند.

لیورپول پس از فروش فابینیو و جردن هندرسون به تیم‌های الاتحاد و الاتفاق عربستان، نیاز به جذب هافبک‌های جدید دارد. قرمزها اخیراً فرصت به خدمت گرفتن مویسس کایسدو و رومئو لاویا را از دست دادند.

یونایتد در این تابستان هزینه‌های زیادی را برای به خدمت گرفتن آندره اونانا، میسون مانت و راسموس هوجلوند صرف کرده است. با این حال، برد خفیف یک بر صفر آنها مقابل وولوز در بازی هفته اول لیگ‌برتر، بر نیاز به جذب یک هافبک دیگر تاکید کرد.

یونایتد پس از خرج کردن بیش از ۱۶۵ میلیون پوند (۲۰۹ میلیون دلار) در تابستان امسال، بودجه کمی در اختیار دارد و قوانین فیرپلی مالی یوفا به این معنی است که آنها باید بازیکنان خود را بفروشند تا خریدهای بیشتری داشته باشند.

آنها تاکنون فقط فرد را به فنرباغچه و آنتونی الانگا را به ناتینگهام فارست فروخته‌اند، درحالی که انتقال ۳۰ میلیون پوندی (۳۸ میلیون دلاری) هری مگوایر به وستهام، با شکست مواجه شده است

شاگردان یورگن کلوپ پس از تساوی یک بر یک مقابل چلسی در اولین بازی این فصل، روز شنبه میزبان بورنموث هستند.

کد خبر 680623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.