عملکرد استثنایی استقلال مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی

آبی‌پوشان پایتخت هیچ‌گاه در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان تن به شکست نداده‌اند و امروز این رکورد می‌تواند باز هم بهبود بخشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه آزادی رودرروی هم می‌ایستند.

استقلال و ملوان تاکنون ۳۰ مرتبه در تاریخ لیگ برتر برابر هم به میدان رفته‌اند که سهم آبی‌های پایتخت ۱۶ پیروزی بوده و عجیب اینکه ۱۲ برد از این آمار در ورزشگاه آزادی به‌ثبت رسیده است و طی ۱۰ بازی اخیر این دو تیم که در تهران برگزار شده سهم استقلال هشت پیروزی بوده است.

ملوان بندرانزلی فصل گذشته هم درحالی‌که پس از نزدیک به هفت سال به لیگ برتر بازگشته بود مقابل استقلال متحمل شکست سنگین چهار بر صفر شد و حالا با مهدی تارتار که سبک بازی خاص و متفاوتی دارد به‌دنبال این است تا روند عجیب ناکامی‌های خود را مقابل استقلال از بین ببرد.

آخرین امتیازی که ملوان بندرانزلی از استقلال در ورزشگاه آزادی گرفته بود به فصل دوازدهم لیگ برتر بازمی‌گردد که قوهای سپید خزری در هفته پنجم موفق شدند مقابل استقلال به تساوی یک بر یک برسند و با دست پر به خانه بروند. اگرچه احتمال برتری ملوان در بازی امروز پائین است اما احتمال تساوی بسیار بالا خواهد بود.

کد خبر 680612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.