برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جهادگر «محمدرضا احمدی» در اصفهان+عکس

پیکر مطهر «محمدرضا احمدی» از دانشجویان جهادگر، خادم‌الحسین (ع) و مداح اهل بیت (ع) صبح امروز در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا مراسم تشییع جهادگر بسیجی «محمدرضا احمدی» صبح امروز_ بیست‌وششم مردادماه در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) ملک‌شهر با حضور دوستان و آشنایان آن جهادگر آسمانی همراه با اقامه عزای سید و سالار شهیدان برگزار شد.

پیکر آن جهادگر بسیجی، سپس برای مراسم تشییع و خاکسپاری به مسجد رکن‌الملک منتقل شد تا به سمت گلستان شهدای اصفهان با حضور پرشور مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در آنجا به خاک سپرده شود.

در این مراسم چند تن از مسئولین سپاه استان اصفهان و علمای شهر نیز حضور داشتند که در کنار دوستان آن شهید، او را را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

حاضرین در این مراسم با در دست داشتن عکس آن شهید ضمن گرامیداشت خون شهدای جهادگر هم عهد شدند تا راه جهاد و خدمت‌رسانی به محرومین را ادامه دهند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جهادگر «محمدرضا احمدی»+ عکس

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جهادگر «محمدرضا احمدی»+ عکس

به گزارش ایمنا، محمدرضا احمدی، مسئول گروه جهادی ریحانه‌النبی دانشگاه پیام‌نور اصفهان و از اعضای فعال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بود، بامداد شنبه بیست‌ویکم مرداد در مسیر اردوی جهادی دچار حادثه شد و در راه خدمت به مردم آسمانی و به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 680601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فقط خدا IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 1
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣شهید جهادی