پرهام مصطفوی در ایمنا از آینده روشن می‌گوید

پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور تجربی ۱۴۰۲ صبح امروز (پنج‌شنبه) میهمان خبرگزاری ایمنا بود و با خبرنگاران علمی این رسانه به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهروشهروندی ایران امروز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ میزبان پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور تجربی ۱۴۰۲ به همراه پدرش بود؛ زمان مطالعه در طول دوران آمادگی برای کنکور ۱۴۰۲، نسبت مطالعه تستی و تشریحی دروس، ارتباط با فضای مجازی و انجام تفریحات در طول این مدت، حضور در کلاس‌های کنکور، چگونگی اطلاع از رتبه یک شدن و واکنش‌های خانواده در رابطه با لحظه اعلام نفرات برتر همچنین نقش مادرش در این موفقیت، محورهای گفت‌وگوی این رسانه با پرهام مصطفوی بود.

پرهام از برنامه‌ریزی برای تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران گفت و از تمام افرادی که برای رسیدن به این موفقیت وی را همراهی کرده‌اند، تشکر کرد.

علی مصطفوی، پدر پرهام که در معاونت عملیات فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مشغول فعالیت است، از زمانی که پرهام با وی تماس گرفت و خبر رتبه یک شدنش را به او داده گفت و نقش عاطفی مادر پرهام را یکی از علل موفقیت وی دانست.

مشروح این گفت‌وگوی مفصل با رتبه یک کنکور تجربی ۱۴۰۲ و پدرش را فردا _جمعه بیست‌وششم مردادماه_ در سرویس علم‌وفناوری خبرگزاری ایمنا بخوانید. (مشروح گفتگو را از اینجا بخوانید) 

کد خبر 680569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.