پاسداری از ارزش‌های اسلامی وظیفه همگانی است

استاندار بوشهر با اشاره به تمرکز دشمن برای ترویج فرهنگ بی‌بندوباری در جامعه، گفت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی از جمله عفاف و حجاب رسالت و وظیفه همگانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر احمد محمدی‌زاده امروز _ پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه _ در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر با بیان اینکه دشمن برای ترویج بی‌بندوباری هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: فروپاشی خانواده هدف دشمنان است که با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: حجاب ایمنی بخش بانوان در برابر آسیب‌های اجتماعی است و با توجه به اینکه فرهنگ عفاف و حجاب از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند باید آگاهی خانواده‌ها از این آسیب‌ها افزایش پیدا کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی روی فرهنگ عفاف و حجاب متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: لازم است قرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان‌ها تقویت شود. حماسه اربعین حسینی خنثی کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در ابعاد گوناگون از جمله تهاجم فرهنگی است.

محمدی‌زاده اثربخشی فرهنگ عفاف و حجاب در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه عفاف و حجاب با توجه به فرهنگ بالای دینی مردم در وضعیت مطلوبی قرار دارد، از این نظر نباید اجازه داد افراد هنجارشکن در این عرصه خودنمایی کنند.

وی حجاب را خط قرمز جامعه اسلامی دانست و گفت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی از جمله عفاف و حجاب رسالت و وظیفه همگانی است.

کد خبر 680563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.