استقلال - ملوان / نکو به دنبال انتقام از تارتار در آزادی

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است، این دیدار را سیدرضا مهدوی قضاوت می‌کند.

دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی

داور: سیدرضا مهدوی

ورزشگاه: آزادی

نتیجه آخرین بازی: استقلال ۴ _ ملوان صفر

تیم فوتبال استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت آبادان رفت که این تیم را با سه گل ارسلان مطهری، صالح حردانی و آرش رضاوند از پیش رو برداشت و در حال حاضر با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در رده پنجم جدول قرار دارد.

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از حضور در این تیم به دلیل مشکلاتی که در رأس مدیریت باشگاه استقلال وجود داشت نتوانست بازیکنان ایرانی مد نظر خود را جذب کند به همین دلیل به دنبال جذب چند بازیکن خارجی برای تقویت خط میانی و بخش تهاجمی تیمش بود، اما روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از بازی با ملوان اعلام کرد “چون (مدیران) گفتند پول نداریم، به همین دلیل بود که بازیکن عراقی (منتظر محمد) از تیم ما جدا شد. در نتیجه وقتی بودجه‌ای نیست، پس بازیکن جدیدی نمی‌توانیم بگیریم. در نتیجه انتقال سایر بازیکنان مورد نظر به صورت خودکار، منتفی می‌شود.”

استقلال _ ملوان / نکو به دنبال انتقام از تارتار در آزادی

با توجه به پیروزی سپاهان و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت برای اینکه از ابتدای لیگ از جمع مدعیان قهرمانی جدا نشوند نیاز به و پیروزی برابر ملوان دارند.

تیم فوتبال ملوان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال رو در روی ذوب‌آهن به میدان رفت که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شاگردان تارتار بدون امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های دیگر در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

در پنج بازی اخیر تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان ۴ پیروزی برای استقلال و یک تساوی برای ملوان ثبت شده است، با توجه بر اینکه فصل گذشته مهدی تارتار همراه با ذوب‌آهن توانست تیم مدعی فولاد تحت هدایت جواد نکونام را در خانه شکست دهد، باید دید حال این دو مربی در تیم‌های جدید خود چه نتیجه‌ای مقابل یکدیگر کسب می‌کنند.

کد خبر 680557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.