سپاهان پیروز شد اما ذوب‌آهن تیم قابل احترامی بود

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: تا حدودی پیش‌بینی می‌شد که طلایی‌پوشان پیروز میدان باشند، اما شاگردان ربیعی برابر حریف خود قابل احترام بازی کردند و یک فوتبال زیبا را از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و این‌جدال با نتیجه دو بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

رسول کربکندی در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا درباره عملکرد ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن مقابل تیمی قرار گرفت که بسیار پرمهره بود و ستاره‌های بزرگی را در زمین و روی نیمکت داشت؛ تا حدودی پیش‌بینی می‌شد که طلایی‌پوشان پیروز میدان باشند اما با توجه به نمایشی که شاگردان ربیعی از خود ارائه دادند و با دوندگی بی‌امان خود بازیکنان اثرگذار سپاهان را از کار انداختند، در نیمه اول بازی یک جدال پایاپای را شاهد بودیم و سبزپوشان موقعیت‌های مطلوبی برای گلزنی داشتند.

وی افزود: شاگردان ربیعی یک تیم بازنده نبودند و فوتبال زیبا را رقم زدند؛ درواقع شهرآورد اصفهان جدال تجربه و جوانی بود، در نیمه دوم هم تجربه بر اشتباهات جوانی سبزپوشان پیروز شد؛ به‌طور کلی این دربی زیبا، پرصحنه، جذاب و غیرقابل مقایسه با شهرآوردهای سایر استان‌ها بود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان پیرامون وضعیت سپاهان تصریح کرد: شاگردان مورایس با تجربه و اثرگذاری خود توانستند پیروز این میدان باشند؛ مورایس امروز از حسین‌نژاد استفاده کرد که عملکرد بی‌نظیری داشت، در هر حال فرصت دادن به بازیکنان جوان میان مهره‌های باتجربه آسان‌تر است، چراکه بازیکن را به لحاظ روحیه و فنی ارتقا می‌دهد.

وی گفت: ذوب‌آهن یک تیم کاملاً جوان است و در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید، چراکه جوانان باانگیزه‌ای دارد، محمد ربیعی با این تیم آینده روشنی خواهد داشت و آن‌ها می‌توانند نتایج بهتری رقم بزنند؛ سپاهان برای قهرمانی بسته شده و سبزپوشان بازیکنان گمنامی دارند که به دنبال دیده شدن هستند. به‌طور کلی شاگردان ربیعی برابر حریف خود قابل احترام بازی کردند و یک فوتبال زیبا را از خود نشان دادند.

کربکندی در پایان با اشاره به شرایط دو تیم در آینده تصریح کرد: ذوب‌آهن به تیم ضعیفی بازی را واگذار نکرد و بازی بسیار خوبی را هم به نمایش گذاشت؛ هر دو گل طلایی‌پوشان نیز توسط به دلیل اشتباهات بازیکنان جوان این تیم به ثمر رسید و اطمینان دارم در آینده از ذوب‌آهن بیشتر خواهیم شنید؛ سپاهان نیز یک تیم با مهره‌های ارزشمند است که برای قهرمانی بسته شده است و بدون تردید هر دو تیم آینده خوبی خواهند داشت.

کد خبر 680494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.