ذوب‌آهن یک تیم قوی بود / به بازیکنانم برای این برد تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی راجع به دفاع صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم راجع به یک خط از بازیکنان نظر دهیم، بلکه باید سازماندهی دفاعی را ببینیم. تیم ما سازماندهی دفاعی خوبی داشت، توپی که به تیرک ما برخورد کرد، در جریان بازی نبود و روی یک موقعیت اوت دستی به‌خاطر شلوغی در محوطه جریمه به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره این دیدار اظهار کرد: از هواداران دو تیم به خصوص هواداران سپاهان برای حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم، فردا یک روز کاری است و بازی هم امشب دیروقت تمام شد، اما هواداران حضور پیدا کردند کهاین موضوع برای ما اهمیت دارد. ذوب‌آهن تیم مهمی است، هر زمانی با این تیم بازی داشتیم، از من استقبال گرمی کرده‌اند. سه امتیاز حق ما بود، اما خوشحالی همیشگی را ندارم، زیرا برای ذوب‌آهن ناراحت هستم.

وی افزود: بازی ساده‌ای نبود، به بازیکنانم تبریک می‌گویم، ذوب‌آهن بازی خوبی ارائه داد و ما هم مدیریت، سازماندهی و رهبری درون زمین داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بابت کیفیت خوب تیمم خوشحال هستم، تصریح کرد: حسین‌نژاد بازیکن جوان ما عملکرد خوبی داشت و سخت است که یک بازیکن جوان در سن کم بتواند چنین کیفیت بالایی از خود نشان دهد. بابت پیروزی هم خوشحال هستم و امیدوارم ذوب‌آهن فصل خوبی را پشت سر بگذارد، زیرا مربی خوب و قابل احترامی دارد.

مورایس در خصوص کیفیت دربی اصفهان و تهران گفت: سخت است بخواهیم بگوییم کیفیت کدام دربی بیشتر است، زیرا همه مسابقات دربی جذابیت دارند. در شهر و استادیوم متفاوتی بازی می‌کنیم و به نظر من تفاوت دربی اصفهان با دربی تهران، در احترامی است که هواداران دو تیم به یکدیگر می‌گذارند. اجازه دهید در کل دربی‌ها را با هم مقایسه نکنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها در خط دفاع ضعف داشتند یا خیر؟ اظهار کرد: وقتی راجع به دفاع صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم راجع به یک خط از بازیکنان نظر دهیم، بلکه باید سازماندهی دفاعی را ببینیم. تیم ما سازماندهی دفاعی خوبی داشت، توپی که به تیرک ما برخورد کرد در جریان بازی نبود و روی یک موقعیت اوت دستی به‌خاطر شلوغی در محوطه جریمه به وجود آمد. مدافعان تیمم کار خود را به‌خوبی انجام دادند، بازیکنان مسئولیت بازپس‌گیری توپ را داشتند که خیلی خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با مصدومیت‌هایی که برای بازیکنان تیمش به وجود می‌آید، گفت: برخورد، شوک و ضربه باعث مصدومیت می‌شود، مانند امروز که لب حسین‌نژاد به خاطر یک ضربه پاره شد یا هفته پیش که کشاله پای کریمی به دلیل کیفیت بد چمن کشیده شد. نگران بدنسازی تیم نیستیم زیرا مصدومیت‌ها بر اثر برخورد ایجاد می‌شود و من به این مثبت موضوع نگاه می‌کنم که اگر کریمی مصدوم نمی‌شد، حسین‌نژاد نمی‌توانست این عملکرد خوب را به نمایش بگذارد.

کد خبر 680491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.