زورمان به سپاهان نرسید / این نتیجه را جبران خواهیم کرد

سرمربی ذوب‌آهن گفت: از یک جایی به بعد زور ما به تیم حریف نرسید و طلایی‌پوشان با استفاده از موقعیت‌های خود پیروز میدان شدند، بازیکنان من باید در میانه زمین عملکرد بهتری ارائه می‌دادند، اما در هرحال برای جدال‌های بعدی آماده خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند و این‌جدال با نتیجه دو بر صفر به سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی در خصوص دیدار با سپاهان اظهار کرد: پیروزی سپاهان را به این باشگاه تبریک می‌گویم؛ در واقع از یک جایی به بعد زور ما به تیم حریف نرسید و طلایی‌پوشان با استفاده از موقعیت‌های خود پیروز میدان شدند، بازیکنان من باید در میانه زمین عملکرد بهتری ارائه می‌دادند، اما در هر حال برای جدال‌های بعدی آماده خواهیم شد.

وی افزود: نمی‌توانم بگویم بازیکنان من از نام و نشان حریف ترسیدند، اما می‌پذیرم که نیازمند استفاده از مهره‌های باتجربه هستیم؛ نگاه من این است که پنالتی روی شهریار مغانلو رخ نداد و نیاز مبرمی به کمک‌داور ویدئویی داریم، از سوی دیگر در این بازی با بدشانسی روبه‌رو بودیم، شاهد بودید که تیرک دروازه حریف هم به لرزه درآمد.

سرمربی ذوب‌آهن در تشریح توان گلزنی تیمش در برابر حریف تصریح کرد: قبول دارم که در بعضی دقایق اشتباه داشتیم و اگر دقت عمل بیشتری به خرج می‌دادیم، می‌توانستیم موقعیت‌های متعددی را خلق کنیم؛ زمانی که برای حمله برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اگر مطابق با برنامه جلو نرویم، تیم رقیب از آن موقعیت استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: سپاهان، پرسپولیس و استقلال رقبای پرمهره‌ای هستند که نیمکت و تیم اصلی آن‌ها توازن دارد و یک اشتباه مقابل آن‌ها می‌تواند تیم ما را تنبیه کند.

ربیعی پیرامون پنالتی شهریار مغانلو و گل دوم طلایی‌پوشان خاطرنشان کرد: در خصوص داوری نمی‌توان صحبتی کرد و امیدوارم تصمیم داور صحیح بوده باشد؛ در هر حال پس از گل اول، سپاهان کمی عقب‌نشینی کرد، طبق برنامه‌ریزی کادر فنی هم قرار بود شاگردان من از دقیقه ۷۰ به بعد کمی بازتر بازی کنند.

وی گفت: گل دوم سپاهان در شرایطی به ثمر رسید که موقعیت گلزنی برای ذوب‌آهن فراهم بود، اما یک لغزش سبب شد طلایی‌پوشان از طریق ضدحمله به گل برسند؛ امیدوارم از تجربه‌های این بازی در آینده استفاده کنیم‌.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون مصدومیت بازیکنان این تیم تصریح کرد: امیرحسین جدی از ناحیه مچ پا آسیب دید و تا دقیقه ۶۰ توانست بازی کند اما در نهایت مجبور شدیم وی را تعویض کنیم؛ در حال حاضر دست ما خالی است و سه بازیکن ذوب‌آهن بیش از یک‌سال است که بازی نکرده‌اند و تعداد مصدومان ما افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: از برخی بازیکنان که سال گذشته بازی کرده‌اند، توقع دارم شجاعانه‌تر بازی کنند؛ انتظار بیشتری از افرادی همچون معصومی داشتم، صبور هستم و قول می‌دهم که جبران کنیم؛ از همه هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم پاسخ حمایت آن‌ها را بدهیم.

کد خبر 680490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.