کارت‌بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو باز هم صادر نشد!

کارت‌بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو برای بازی مقابل ذوب‌آهن نیز صادر نشد و این دو خرید جدید سپاهان باید یک‌هفته دیگر برای بازی در ترکیب طلایی‌پوشان منتظر بمانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان عصر روز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب دومین دیدار فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند و تا پایان دقیقه ۳۰ بازی با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

نکته مهم و جالب‌توجه این است که باز هم خبری از عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در لیست سپاهان نبود؛ براساس شنیده‌های خبرنگار ایمنا، کارت‌بازی این دو بازیکن که به‌علت بالا بودن رقم قراردادشان، باشگاه نتوانسته بود مجوز ثبت قراردادشان را در سازمان لیگ بگیرد، برای این دیدار هم صادر نشد.

عیسی آل‌کثیر که با سد عجیبی برای بازی‌کردن در فصل جدید مواجه شده سپاهان را در این بازی همراهی نکرد و فعلاً خانه‌نشین است. البته برایان دابو به‌همراه سایر بازیکنان سپاهان برای تقابل با ذوب‌آهن در هفته دوم به ورزشگاه فولادشهر آمد اما در جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار سپاهان است‌.

لازم به‌ذکر است مشکل تغییر و کاهش قرارداد این دو بازیکن برطرف شده اما مهلتی که برای صدور آیدی‌کارت آل‌کثیر و دابو وجود داشت از دست رفت اما اگر اتفاق خاصی نیفتد این دو خرید سپاهان در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات، طلایی‌پوشان را در بازی حساس با استقلال همراهی خواهند کرد.

کد خبر 680472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.