گیتی‌پسند در تعقیب مس‌سونگون + جدول

تیم‌های گهرزمین سیرجان، سفیرگفتمان، آناصنعت پاسارگاد قم، گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر فوتسال بیست‌وسوم و بیست‌وپنجم مردادماه با شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم‌های گهرزمین سیرجان، سفیرگفتمان، آناصنعت پاسارگاد قم، گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه در این هفته به پیروزی رسیدند.

تیم فوتسال مس‌سونگون رو در روی مقاومت البرز قرار گرفت که با نتیجه شش بر یک و گل‌های حمید احمدی، فرهاد فخیم، علی‌اصغرحسن‌زاده، یاسر خرقاتی (گل‌بخودی) و بهروز عظیمی به پیروزی رسیدند، تک گل البرز را هم امیرحسین تقوی به ثمر رساند.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان مقابل کراپ الوند قرار گرفت که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید، گل‌های گهرزمین را محمدامین شجاعی، مجید خزایی، بهروز اسدی و مهدی دهقان نژاد به ثمر رساندند و تک گل کراپ را سهیل جامدی وارد دروازه حریف کرد.

تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری به مصاف سفیر گفتمان رفت که با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد، گل‌های تیم ساری را امیرحسین اسماعیلی، محسن فرهمند، مراد ناظری و گل‌های سفیر گفتمان را علی خلیل‌وند و محمد اسدشیر به ثمر رساندند.

تیم فوتسال صنعت پاسارگاد قم میزبان فولاد زرند ایرانیان بود که با نتیجه سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت، گل‌های تیم قم رامسعود عباسی و تک گل فولاد زرند را پژمان بهادیوند به ثمر رساندند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در خانه مقابل پالایش نفت بندرعباس صف‌آرایی کرد که با نتیجه پنج بر دو به پیروزی رسید، محمدحسین درخشانی، علیرضا عسگری، بهداد شیخ احمدی برای گیتی‌پسند و ایمان هوارزاده و امین مراد احمدی برای بندرعباس گلزنی کردند.

تیم فوتسال ایرالکو اراک و فرش‌آرا مشهد مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند، گل‌های اراک را محمدرضا کرد و علی ابراهیمی و گل‌های مشهد را سجاد امانی و حمید قهرمانی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال شهرداری ساوه میزبان همشهری خود سن‌ایچ ساوه بود که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد، عرفان حسین‌زاده و حمیدرضا مرادیان برای شهرداری ساوه و سامان قزوینی پور و علی مروتی، روح‌الله ایثاری برای سن‌ایچ ساوه گلزنی کردند.

در ادامه جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته سوم را مشاهده می‌کنید:

گیتی‌پسند در تعقیب مس‌سونگون + جدول

کد خبر 680456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.