گیتی‌پسند ۵ _ پالایش‌نفت بندرعباس ۲ / شاگردان کشاورز همچنان روی دور پیروزی

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه پنج بر دو از سد پالایش‌نفت بندرعباس گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های فصل بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال، از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان پالایش‌نفت بندرعباس بود و در نهایت شاگردان محمد کشاورز موفق شدند در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند تا پیش از این بازی، با دو پیروزی و شش امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته بود و پالایش‌نفت بندرعباس هم با یک امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت.

شاگردان کشاورز برای ماندن در کورس صدرنشینی این بازی را به‌آسانی با برد پشت‌سر گذاشتند و گیتی‌پسند برای سومین هفته پیاپی پیروز شد تا در صدر جدول کنار مس سونگون بماند.

قرمزپوشان اصفهانی در هفته اول این رقابت‌ها نیز مهمان گهرزمین سیرجان بودند که با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دادند.

شاگردان کشاورز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال برابر ایرالکو اراک به میدان رفتند که با پنج گل محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، امیرحسین داوودی، بهداد شیخ‌احمدی و محمدحسین درخشانی به پیروزی رسیدند.

گل به‌خودی (امین خون‌جهان)، علیرضا عسگری، محمدحسین درخشانی دو گل و بهداد شیخ‌احمدی گلزنان گیتی‌پسند در بازی امروز بودند و ایمان هوارزاده و امین مراداحمدی گلزنان تیم میهمان بودند.

کد خبر 680454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.