سرانه ارزش افزوده لرستان افزایش یابد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با توجه به اینکه سرانه ارزش افزوده لرستان نسبت به سایر استان‌ها پایین است از طرفی اقتصاد لرستان بر پایه کشاورزی و دامپروری است که مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد لذا ضرورت دارد سرانه ارزش افزوده این استان توسط مسئولین کشوری افزایش یابد.

حجت الله احمدی پور در حاشیه نخستین نشست ملی مشترک مدیران دفاتر شهری و شورای استانداری‌ها و رؤسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور که در خرم آباد در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار ایمنا، گفت: خروجی این جلسات با توجه به اینکه مسئولان کشوری در استان حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با مشکلات استان را می‌بینند می‌تواند منجر به رفع موانع شود.

وی اظهار کرد: برداشت موانع و ارتباط مستقیم با مرکز همچنین صحبت‌های رو درو با مسئولین می‌تواند مهمترین دستاورد این نشست باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد خاطر نشان کرد: با توجه به بازدیدهایی که میهمانان از شهر خرم آباد واستان لرستان خواهند داشت سعی خواهیم کرد ظرفیت‌های استان را به عزیزان میهمان معرفی کنیم چون معتقدیم رؤسای شوراها به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند می‌توانند سفیرانی برای معرفی استان و شهر خرم آباد به دیگر شهرهای کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ استان کشور در این نشست دو روزه حضور دارند تصریح کرد: شرکت کنندگان آموزش‌های لازم را در ۸ کارگاه پهنه بندی شده در راستای هم افزایی و رفع مشکلات و موانع آموزش خواهند دید.

احمدی پور اضافه کرد: با توجه به اینکه سرانه ارزش افزوده لرستان نسبت به سایر استان‌ها پایین است از طرفی اقتصاد لرستان بر پایه کشاورزی و دامپروری است که مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد لذا ضرورت دارد سرانه ارزش افزوده این استان توسط مسئولین کشوری افزایش یابد.

کد خبر 680436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.