شرکت توزیع نیروی برق مشکل روشنایی معابر و پارک‌های شهرکرد را رفع کند

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرکرد شب‌ها روشنایی کافی ندارد و چندین‌بار مشکل تاریکی شهر را با مسئولان اداره برق شهرستان و استان مطرح کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغپور امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در نطق پیش از دستور در دویست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد خطاب به نماینده وزیر نیرو در استان اظهار کرد: شهرکرد مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری در تاریکی مطلق است و چندین بار نیز مشکل تاریکی شهر را با مسئولان اداره برق شهرستان و استان مطرح کردیم، اما تاکنون چاره‌ای اندیشیده نشده است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی، این سوال مطرح می‌شود که چرا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری در مدت مدیریت خود هیچ توجهی به مرکز استان به‌صورت ویژه ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: وضعیت روشنایی معابر و میادین سطح شهر، مسیر میدان دفاع مقدس به سمت دانشگاه آزاد از کنارگذر شمالی شهرکرد به سمت آرامستان بهشت رحمت با وجود تردد زیاد مردم و دانشجویان در این محور در تاریکی مطلق به‌سر می‌برد و لازم است عملیات نصب تیر برق به منظور برقراری روشنایی مسیر در شهرکرد با هدف کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی در تردد و ایجاد دید مناسب توسط شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

چراغپور تاکید کرد: لازم است شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری مشکلات روشنایی معابر و پارک‌های شهرکرد را رفع کند.

وی خاطرنشان کرد: خیابان‌های اصلی شهر به‌ویژه خیابان کاشانی، خواجه نصیر و سایر خیابان‌های اصلی و فرعی شهرکرد، همچنین میادین سطح شهر از جمله میدان شهدا، میدان آیت‌الله دهکردی و سایر میدان‌ها در ساعات شبانه بی‌روح و تاریک است، اما در بعضی از مراکز شهرستان‌ها و مراکز استان‌های همجوار در ساعات شب همچون روز روشن است، البته بی‌توجهی شرکت توزیع نیروی برق استان باعث دلخوری و ناراحتی شهروندان شهرکرد شده است.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون چندین مرتبه از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برای حضور در شورای اسلامی شهر دعوت کردیم، اما این دعوت اجابت نشد، امیدواریم در جلسات آینده شورای اسلامی شهرکرد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال‌وبختیاری در صحن علنی حضور پیدا کند و به مطالبات و مشکلات مردم شهرکرد در این خصوص پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: به عنوان خادمان مردم در شورای اسلامی شهر بدون هیچ منتی وظیفه داریم از حقوق شهروندی شهروندان دفاع کنیم و مطالبات مردم را به اطلاع مسئولان برسانیم که خواسته مردم ولایت‌مدار شهرکرد نیز است.

کد خبر 680397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.