رتبه سوم‌ گلزنان اینترمیامی‌ در اختیار لیونل مسی‌

لیونل مسی نهمین گل دوران حرفه‌ای خود در اینترمیامی را به ثمر رساند، او پس از جوزف مارتینز و رابرت تیلور در لیست گلزنان تاریخ باشگاه جدیدش، در رده سوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینتر میامی پس از درهم کوبیدن فیلادلفیا یونیون با نتیجه چهار بر یک در اولین ساعت بامداد چهارشنبه‌، به فینال جام لیگ ۲۰۲۳ صعود کرد.

لیونل مسی نهمین گل دوران حرفه‌ای در این تیم خود را به ثمر رساند تا او را به طور مشترک به رتبه سوم جدول گلزنی تاریخ این باشگاه برساند.

مسی از زمانی که از پاری‌سن‌ژرمن به این باشگاه پیوست، فرم بازی میامی را کامل تغییر داده است، درحالی که تیم تاتا مارتینو قبل از خرید کاپیتان آرژانتینی، اوضاع جالبی نداشت، لئو در حال حاضر در لیست گلزنان تیمش، پس از جوزف مارتینز و رابرت تیلور سوم است.

لئوناردو کامپانا با ۱۶ گل بالاتر از مسی در رتبه دوم قرار دارد، درحالی که گونزالو هیگواین، هم‌تیمی سابق لئو در تیم ملی آرژانتین، صدرنشین جدول است و از زمان تأسیس اینترمیامی در سال ۲۰۱۸، ۲۹ گل برای آن‌ها به ثمر رسانده است.

تیم هرونز در اولین فینال جام لیگ ۲۰۲۳، عصر یکشنبه هفته آینده به مصاف نشویل می‌رود، تیمی که مونتری را در نیمه‌نهایی شکست داده بود.

کد خبر 680389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.