ضرورت انعکاس رویکرد حمایتی دولت از استان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان دارد به نحوی که در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت‌های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است، جا دارد این رویکرد حمایتی دولت نسبت به استان بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر حسینی‌محراب امروز چهارشنبه_ بیست و پنجم مردادماه_ در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت و مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها از تکنیک‌های به‌روز جهت انعکاس و انتقال دستاوردها به مردم استفاده کنند و بر مدار صداقت و راستی با جامعه ارتباط بگیرند، بدنه نیروهای روابط عمومی‌ها باید افراد جوان، تحول‌گرا، خوش فکر، شجاع و جهادی و همواره بازگوکننده واقعیت‌ها باشند.

وی افزود: رسانه‌های معاند همواره از ترفندهای شیطانی استفاده می‌کنند، اما ما همواره باید بر صداقت و اصول اخلاقی پایبند باشیم و هرگز نباید به چنین ترفندهایی متوسل شویم، روابط عمومی‌ها باید جامعه مخاطب و نیازهای متنوع آن را شناسایی کنند و متناسب با این نیازها تولید محتوا داشته باشند و بستر ارتباطی ایجاد کنند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: برای ایام هفته دولت، گفت‌وگو با جوانان و نخبگان، برقراری میزهای خدمت و پاسخگویی و استفاده از هنرمندان و افراد تأثیرگذار برنامه‌ریزی شود و محتوای چند رسانه‌ای و خبری از دستاوردهای دستگاه‌ها تهیه و در سطح صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شود، همچنین لازم است بستر لازم برای پاسخگویی مدیران فراهم شود.

حسینی‌محراب ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمام سال و به ویژه در ایام هفته دولت باید در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و محلات مختلف حضور پیدا کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

وی تصریح کرد: دولت مردمی توجه ویژه‌ای به استان دارد به نحوی که در سفر اول هیئت دولت ۳۴ همت، در سفر دوم ۱۸ همت و در قالب اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی و مسئولیت‌های اجتماعی ۱۵ همت به خوزستان اختصاص داده است، جا دارد این رویکرد حمایتی دولت نسبت به استان بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برسد.

کد خبر 680381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.