دست بالاتر پرسپولیس در یادگار امام تبریز مقابل تراکتور

در ۱۰ مصاف قبلی تراکتور و پرسپولیس در تبریز، سرخ‌پوشان پایتخت صاحب پنج و تی‌تی‌ها صاحب سه برد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در چارچوب هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸:۴۵، در ورزشگاه یادگار امام تبریز به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تبریزی‌ها در حالی میزبان این مصاف حساس و زودهنگام هستند که امیدواری زیادی دارند پس از شکست سنگین و غیرمنتظره مقابل سپاهان، در برابر پرسپولیس که دیگر مدعی جدی قهرمانی در فصل جاری محسوب می‌شود، بتوانند به نخستین امتیاز فصل بیست‌وسوم دست پیدا کنند.

البته در ۱۰ تقابل اخیر تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز یا بنیان‌دیزل، تراکتوری‌ها فقط در سه بازی پیروز شده‌اند، اما پنج برد برای پرسپولیس به‌ثبت رسیده است. ضمن اینکه فقط دو بازی با تساوی به پایان رسیده که نشان‌دهنده جذابیت این جدال است.

از آخرین برد تراکتور در ورزشگاه خانگی خود مقابل پرسپولیس حدود چهار فصل می‌گذرد؛ جالب اینجا است که در فصل نوزدهم، تراکتوری‌ها در هفته دوم میزبان پرسپولیس بودند و با تک‌گل احسان حاجی‌صفی از سد میهمان خود عبور کردند؛ اتفاقی که می‌تواند امروز دوباره تراکتور شود.

لازم به‌ذکر است پرسپولیس طی سه فصل گذشته سه‌بار در تبریز با تراکتور دیدار داشته که هر سه بازی را نیز با پیروزی به پایان رسانده و دست پر به تهران بازگشته است. شاگردان یحیی گل‌محمدی سال گذشته در یک بازی نفسگیر و پرگل در دقیقه ۶+۹۰ مقابل تراکتور به گل رسیدند تا با نتیجه سه بر دو پیروز شوند و راه زیادی را برای قهرمانی طی کنند.

کد خبر 680378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.