اصفهان، بهشت خیریه‌ها / گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی استان برگزار می‌شود

معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، از برگزاری گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی استان در روز پنجشنبه خبر داد.

رسول تاجمیرریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با توجه به ماهیت حکومت جمهوری اسلامی که بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده است، نقش، اهمیت و اثرگذاری تشکل‌های مردم‌نهاد مشخص می‌شود، اظهار کرد: استان اصفهان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه پیشرو بوده و نمود اصلی آن، شهدای گران‌قدر این استان هستند. در حال حاضر نیز این استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه پیشتاز است و اقدامات مفید مردم‌پایه بسیاری انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در حوزه امور خیر نیز استان اصفهان به بهشت خیریه‌ها شهرت دارد و شاهد آن، مؤسسات بسیار زیاد خیریه و داوطلبانه هستند، افزود: گوشه‌ای از مصادیق این موضوع در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، وجود بیش از ۱۳۰۰ تشکل مردم‌نهاد در مجموعه استانداری اصفهان و در حوزه کاری وزارت کشور است.

معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی و نظر به سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی در نقش دادن بیشتر به مردم در مدیریت امور کشور، گردهمایی فعالان فرهنگی و اجتماعی روز پنجشنبه، بیست‌وششم مردادماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی با حضور یک هزار نماینده از تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی استان و با سخنرانی سیداحمد عبودتیان، دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار اصفهان و سایر مسئولان استانی در محل سالن کوثر واقع در سه‌راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 680377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.