معاون استاندار تهران: انشعاب به ساخت‌وسازهای غیرمجاز داده نشود

معاون اقتصادی استانداری تهران گفت: بدون تعارف باید با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد و از دادن هرگونه انشعاب به این نوع سازه‌ها پرهیز کرد.

به گزارش ایمنا، علی مهری امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی خصوصی شهرستان رباط‌کریم که در محل فرمانداری برگزار شده بود بر لزوم حل معضلات و مشکلات شهرک‌ها و لزوم تعیین محدوده شهرک‌های صنعتی واحدهای صنعتی تاکید و اظهار کرد: لازم است نقشه‌بردار سریعاً مشخص و با هزینه شهرک‌ها نسبت تعیین محدوده شهرک‌های صنعتی واحدهای صنعتی اقدام شود.

وی با اشاره به روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرک‌های صنعتی و خصوصی، افزود: بدون تعارف باید با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد و از دادن هرگونه انشعابی به این نوع سازه‌ها پرهیز کرد.

تغییر کاربری باید قانون‌مند شود

امید احمدی، فرماندار شهرستان رباط‌کریم در این جلسه با اشاره به مشکل تغییر کاربری‌ها در شهرک‌های صنعتی، خاطرنشان کرد: برای قانونمند شدن تغییر کاربری‌ها با استانداری، جهاد کشاورزی، مدیریت شهرک‌های صنعتی و دیگر ارگان‌ها هماهنگی و اقدام شود.

وی ادامه داد: محدوده شهرک‌های صنعتی خصوصی باید تدقیق و مشخص شود.

لازم به ذکر است در این نشست اعضای هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی خصوصی نیز حضور داشتند که به بیان خواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

منبع: فارس

کد خبر 680362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.