۶ سرای محله در کرمانشاه ایجاد می‌شود / وجود سمن‌ها بازدارنده است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از ارسال لایحه ایجاد شش سرای محله، با هدف تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان درخشی امروز _ چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه_ نشست تخصصی سمن‌ها با مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه، اظهار کرد: فلسفه وجودی سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت بودن و در راستای رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در کنار مجموعه مدیریت شهری موجب رشد فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه با برگزاری این نشست قصد داریم پیام همراهی و همکاری را اعلام کنیم، خاطرنشان کرد: بدون شک وجود سمن‌ها بازدارنده است و موجب کاهش بزه اجتماعی خواهد شد.

درخشی با بیان اینکه انتقال خواسته‌های مردمی به مجموعه مدیریت شهری زمینه رشد را فراهم می‌کند چراکه از لایه‌های دیگر شهر مطلع خواهیم بود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای آینده مدیریت شهری با همراهی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند نقطه آغازی برای این تعاملات باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری‌ها تنها مسائل فیزیکی و خدماتی نیست، ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که ۵۰ درصد وظایف شهرداری‌ها موضوعات فرهنگی اجتماعی است؛ بنابراین از حضور سمن‌ها به بهترین شکل ممکن در این مسیر استفاده می‌کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان از ارسال مصوبه‌ای به شورای اسلامی شهر برای ایجاد شش سرای محله خبر داد که مدیریت آن برعهده سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود.

کد خبر 680333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.