اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی برای خرید ۶ دستگاه جاروی مکانیزه در اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بعضی از معابر پررفت و آمد این کلان‌شهر آلودگی زیاد دارد و نظافت آن‌ها دشوار است، گفت: برای نظافت این معابر شهرداری نیاز به جاروهایی با تکنولوژی نوار نقاله داشت که در سال جاری نسبت به خرید شش دستگاه با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار، اقدام شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود، پخش شدن گردوغبار ناشی از جاروب معابر در سطح شهر است که سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای رفع این مشکل تکنولوژی جاروهای شهری را به‌صورت کامل تغییر داده است، اظهار کرد: در تکنولوژی قبلی که از حدود ۲۰ سال پیش در شهر اجرا شده است، به‌دلیل اینکه دریچه گردش هوا در قسمت بالایی مخازن قرار داشت، گردوغبار از آن خارج و در هوا پراکنده می‌شد که با قرار دادن این دریچه گردش هوا در قسمت پایین، این مشکل به‌صورت کامل برطرف شد و در حال حاضر گردوغبار به‌طور کامل جمع می‌شود.

وی افزود: این اقدام پایان سال گذشته برای ۹ دسته از مکانیزم‌های جارو انجام شد و با توجه به بازخوردهای مثبتی که داشت، با دستور شهردار اصفهان برای تمام ناوگان‌های جاروهای خیابانی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال ارسال شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به وضعیت ویژه این معابر و بعضی از معابر پر رفت و آمد شهر که آلودگی زیاد دارد و نظافت آن‌ها دشوار است، شهرداری نیاز به جاروهایی با تکنولوژی نوار نقاله داشت که در سال جاری نسبت به خریداری شش دستگاه با ۱,۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار، اقدام شد.

وی ادامه داد: تعدادی از معابر کم‌عرض سپاهان‌شهر امسال به‌صورت مکانیزه نظافت شد و در نیمه دوم سال جاری نیز چهار منطقه دیگر به‌صورت مکانیزه نظافت می‌شود، همچنین چهار دستگاه جاروی کم‌عرض با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و به ناوگان اضافه خواهد شد.

نظام‌زاده با بیان اینکه با دستور شهردار و مساعدت شورای اسلامی شهر اصفهان اعتباری حدود سه هزار میلیارد ریال در بودجه برای خرید ماشین‌آلات در نظر گرفته شده است، گفت: در صورتی که بتوان این میزان ماشین‌آلات را خریداری کرد، به‌طور قطع پس از چندین سال، تحول بزرگی در ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری این کلان‌شهر ایجاد خواهد شد.

کد خبر 680325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.