مراکز خرید شهر زاهدان

زاهدان در میان اغلب مردم به عنوان یک شهر مرزی دور افتاده با آب و هوای گرمسیری شناخته می‌شود. این در صورتی است که زاهدان یکی از مقاصد گردشگری جذاب با پدیده‌های بکر و بی‌نظیر و بناهای تاریخی متعدد است که با سفر به آن می‌توانید تجربه به یاد ماندنی و متفاوتی کسب کنید.

زاهدان علاوه بر بناهای تاریخی و باستانی و تفرجگاه‌ها، مراکز خرید سنتی و مدرنی را نیز در خود جای داده است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

مرکز خرید فروشگاه پوشاک ایرانیان

فروشگاه پوشاک ایرانیان زاهدان واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان مصطفی خمینی، بین شریعتی ۱۷ و شریعتی ۱۹

از دیگر مراکز خریدی است که در طول سفر خود به زاهدان می‌توانید از آن بازدید کرده و آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این فروشگاه در سراسر کشور شعبه دارد و طیف گسترده‌ای از انواع پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و با مشاهده لباس‌های راحتی، اداری و یا مجلسی، آیتم‌های مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. برای خرید آنلاین می‌توانید به وب سایت https://iranian-style.com مراجعه کرده و از میان طیف گسترده‌ای از لباس‌های جذاب و متنوع، خرید خود را ثبت کنید.

بازارچه تاریخی سرپوشیده زاهدان

بازارچه تاریخی سرپوشیده زاهدان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای محلی این شهر است که در خیابان امام خمینی و حدفاصل بین آزادی و طالقانی واقع شده است. قدمت این بازار سنتی به حدود ۱۰۰ سال پیش برمی‌گردد و در سال‌های ۱۳۰۸ تا ۱۳۱۱ با توجه به معماری اصیل ایرانی ساخته شده است. این بازارچه کاملاً با استفاده از خشت و گل ساخته شده و مانند دیگر بازارهای تاریخی سقف گنبدی شکل دارد. بازارچه تاریخی سرپوشیده زاهدان ۳۵ حجره مختلف دارد و انواع لباس، کیف و کفش و طلا در آن عرضه می‌شود.

مرکز خرید قائم زاهدان

مرکز خرید قائم از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید در شهر زاهدان است و در خیابان امام خمینی که یکی از پرترددترین خیابان‌های این شهر است، واقع شده است. در این پاساژ انواع پوشاک، از جمله مردانه و زنانه، مجلسی و اداری و به ویژه لباس محلی بلوچی به فروش می‌رسد. همچنین قیمت اجناس در این مرکز خرید نیز بسیار مناسب است و در میان مردم محلی از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز قصد دارید به زاهدان سفر کنید، بازدید از پاساژ قائم و گشت و گذار در آن را از دست ندهید.

مرکز خرید مهستان زاهدان

مرکز خرید مهستان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در شهر زاهدان است که در خیابان مصطفی خمینی واقع شده است. مرکز خرید مهستان در میان اهالی این شهر و به ویژه در میان بانوان بسیار محبوب است و در آن طیف متنوعی از پوشاک زنانه از جمله لباس‌های مجلسی، کیف و کفش و زیورآلات به فروش می‌رسد. قیمت اجناس در این پاساژ نسبت به مراکز خرید سایر شهرها بسیار مناسب است. بنابراین اگر از شهرهای تهران، شیراز و اصفهان به زاهدان سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

مرکز خرید ایران زمین زاهدان

مرکز خرید ایران زمین از دیگر مراکز خرید محبوب در زاهدان است که در خیابان مصطفی خمینی این شهر و در نزدیکی سایر مرکز خریدها واقع شده‌ است. بنابراین با گشت و گذار در این خیابان می‌توانید از بیشتر مراکز خرید زاهدان بازدید کرده و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید. مرکز خرید ایران زمین نیز اجناس متنوع و باکیفیتی را عرضه می‌کند که قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند. بنابراین شما نیز می‌توانید در این پاساژ تجربه خرید بی‌نظیر و اقتصادی را داشته باشید.

مراکز خرید شهر زاهدان

مرکز خرید گلستان زاهدان

این مرکز خرید نیز جزو ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین مراکز خرید در زاهدان است که در چهار راه رسولی واقع شده است. در این مرکز خرید واحدهای تجاری تنها به یک صنف خاص محدود نیستند و در آن می‌توانید طیف وسیعی از مغازه‌های پوشاک و لباس، آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیور آلات و حتی لوازم خانگی و الکترونیکی و ... را مشاهده کنید. همانطور که گفتیم، این مرکز خرید نیز مانند اغلب مراکز خرید زاهدان قیمت‌های مناسبی دارد و می‌توانید سوغاتی‌های خود را از مغازه‌های پاساژ گلستان خریداری کنید.

بازار حافظ زاهدان

بازار حافظ یکی از جدیدترین مراکز خرید در شهر زاهدان است و در خیابان طالقانی و نزدیکی هتل‌های این شهر واقع شده است. این مرکز خرید در منطقه مناسبی قرار گرفته است و به همین دلیل بیشتر اوقات پر از مشتری است. این بازار در ۵ طبقه مجزا ساخته شده است که دو طبقه آن به پارکینگ خودروها اختصاص دارد. سه طبقه دیگر نیز به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است که در آن می‌توانید اقلام ضروری و مورد نیاز خود را خریداری کنید. مرکز خرید حافظ زاهدان برخلاف بازارهای قدیمی این شهر فضایی لوکس و مدرن دارد و قیمت اجناس در مغازه‌های آن کمی بیشتر از مراکز خرید دیگر این شهر است.

مرکز خرید لیپار زاهدان

مرکز خرید لیپار یکی از مراکز خرید بسیار شیک و مدرن زاهدان محسوب می‌شود که در مغازه‌های آن انواع اجناس و برندهای لوکس به چشم می‌خورد. در این پاساژ دیگر خبری از قیمت‌های ارزان و مقرون به صرفه نیست و برای خرید اقلام مورد نیاز خود باید هزینه بیشتری بپردازید. در مرکز خرید لیپار می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهر و وسایل دکوری لوکس را خریداری نمایید. این پاساژ نیز مانند بیشتر مراکز خرید این شهر، در خیابان مصطفی خمینی واقع شده است. بنابراین اگر قصد خرید سوغاتی و یا گشت و گذار در مراکز خرید زاهدان را دارید، بهتر است از همان ابتدا خودروی خود را در اول این خیابان پارک کرده و از تمامی پاساژهای زاهدان دیدن کنید.

کد خبر 680308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.