تشییع پیکر شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور گسترده مردم شیراز+فیلم و عکس

آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی روز یکشنبه حرم شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، آئین تشییع پیکرهای دو شهید عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت ۹ صبح امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه ۱۴۰۲_ با حضور گسترده مردم و مسئولان از میدان شهدا آغاز شد، این مراسم از میدان شهدا تا آستان حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در آئین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری حضور دارند.

تشییع پیکر شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور گسترده مردم شیراز

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتر، تولیت آستان حضرت شاهچراغ (ع) در این مراسم با تسلیت شهادت دو تن از عزیزان و جانثاران این مرز و بوم گفت: پس از حمله نخست تروریست‌ها به حرم مطهر همه خادمان با هوشیاری کامل آماده دفاع از حریم حرم شدند، ما انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدایق بر پیکر شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری نماز گذارد و پیکر مطهر شهید جهانگیری برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان مرودشت منتقل شد.

تشییع پیکر شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور گسترده مردم شیراز

به گزارش ایمنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون دو نفر شهید و هفت نفر (پنج نفر مجروح و دو نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده‌اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع مأموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد. حرم شاهچراغ (ع) روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

کد خبر 680275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.