جایگزینی گران‌قیمت دی بروین در منچسترسیتی

پس از مصدومیت ستاره بلژیکی منچسترسیتی،‌ احتمال دارد که این باشگاه یک بازیکن را برای پرکردن جای وی در ترکیب جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، کوین دی بروین، هافبک بلژیکی باشگاه منچسترسیتی به دلیل مشکل همسترینگ حداقل چهارماه از میادین دور خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی تأیید کرد که دی بروین به دلیل مشکل همسترینگ باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به این ترتیب این ستاره بلژیکی تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود.

هافبک ۳۲ ساله آبی‌های منچستر در دیدار مقابل برنلی در لیگ برتر به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. گفته می‌شود این مصدومیت از دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته به دی بروین رسیده و باعث مصدومیت این هافبک شده است. به زودی یک ارزیابی راجع به‌شدت مصدومیت همسترینگ این بازیکن انجام خواهد شد، با این حال پپ وی را از لیست ۲۲ نفره منچسترسیتی برای سوپرجام اروپا مقابل سویا خط زده است.

گواردیولا در نشست خبری گفت: مصدومیت کوین بسیار جدی است. ما باید تصمیم بگیریم که او به عمل جراحی نیاز دارد یا نه. او چند ماه از میادین دور خواهد بود و قرار نیست به‌زودی به ترکیب بازگردد.

پپ در ادامه اضافه کرد: مصدومیت کوین برای ما دردناک است اما ما باید به جلو نگاه کنیم. درست است که کوین بازیکن منحصربه‌فردی است و مهارت‌های وی غیرقابل جایگزینی است، اما این فرصتی برای دیگر بازیکنان است و مطمئن هستم که آنها از این فرصت به خوبی استفاده خواهند کرد.

پپ راجع به سوال یک خبرنگار مبنی بر جایگزینی دی بروین با یک خرید جدید گفت: خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. هیچ چیز هنوز رسمی نیست و اتفاق بزرگی هنوز رخ نداده اما احتمالاتی برای آینده وجود دارد و ممکن است افرادی به جمع ما اضافه شوند.

منچستر در هفته‌های اخیر به شدت برای خرید لوکاس پاکتا پافشاری کرده و مدیران این باشگاه امیدوار هستند تا این هافبک برزیلی را در این پنجره جذب کنند. چکش‌ها برای هافبک خود ۹۵ میلیون پوند می‌خواهند و حالا با توجه به مصدومیت شدید دی بروین، احتمال اینکه مدیران منچستر مبلغ دلخواه وستهام را پرداخت کنند بسیار افزایش یافته است.

کد خبر 680272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.