برگزاری رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان»

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان» با حضور شاعران برتر اصفهان خبر داد.

فاطمه قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد فصلی «به ساعت اصفهان» مخصوص شاعران استان اصفهان است و این رویداد پس از مدت‌ها تعطیلی، امسال در فصل بهار با موضوع آزاد و ویژه طنز با حضور رضا احسان پور و ناصر فیض برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه برگزاری فصلی این رویداد اکنون در فصل تابستان شاهد برگزاری دومین شب‌شعر فصلی «به ساعت اصفهان» در این سال هستیم، روال این رویداد این‌گونه است که پس از اعلام فراخوان، شاعران آثار خود را به دبیرخانه می‌فرستند و پس از داوری آثار، شب‌شعر با حضور برگزیدگان، مهمانان ویژه و شاعران اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: این بار نیز شب‌شعر فصلی «به ساعت اصفهان» با موضوع آزاد و موضوع ویژه حضرت زینب (س) با حضور شاعران مطرح کشور هادی جان فدا و حسین زحمتکش با اجرای محمدجواد شرافت در روز پنج‌شنبه بیست و ششم مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان»

وی با اشاره به کارگاه‌های جانبی این رویداد گفت: یکی از ویژه‌برنامه‌های این رویداد برگزاری کارگاه شعر آئینی باحضور سیدمهدی حسینی رکن‌آبادی شاعر و منتقد شعر و مؤلف کتاب «آئین شورآفرینی» است که با موضوع «تخیل، تصویر و ایماژ در شعر آئینی» امروز_چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه ساعت ۱۷ در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی، پلاتوی ماه برگزار می‌شود.

قائدی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به شعر و شاعری در اصفهان برای حضور در این رویداد ادبی تصریح کرد: «به ساعت اصفهان» از آغاز تاکنون همیشه موردتوجه و استقبال علاقه‌مندان به ادبیات و شاعران بوده است و محفل دوستانه‌ای برای حضور شاعران جوان در کنار اساتید شعر در اصفهان است.

کد خبر 680268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.