۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
ژاوی فقط کانسلو را می‌خواهد

باشگاه بارسلونا با معضل بزرگی در پست دفاع کناری روبه‌رو است و راه‌حل آن را مدافع پرتغالی منچسترسیتی می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، مدیران باشگاه بارسلونا در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد رسمی برای جذب کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی هستند.

غول اسپانیایی مصمم است تا در این پنجره نقل‌وانتقالاتی خط دفاع خود را تقویت کند. اصلی‌ترین گزینه باشگاه اسپانیایی برای خط دفاعی، کانسلو است. طی بازی‌های فصل گذشته و بازی‌های پیش‌فصل امسال، ژاوی در پست دفاع راست از آرائوخو و کانده استفاده می‌کرد، اما این مربی اسپانیایی دیگر تمایلی به استفاده از این دو مدافع ندارد و به مدیران بارسا اصرار کرده است که یک مدافع کناری برای او به خدمت گیرند.

ژاوی هیچ اعتمادی به سرجینیو دست، مدافع آمریکایی تیمش ندارد و گفته شده است که وی جایی در پروژه ورزشی بارسا نخواهد داشت. تا این لحظه سرخی روبرتو به عنوان انتخاب اول ژاوی در پست مدافع کناری انتخاب است.

خوان فویث، مدافع کناری ویارئال یکی از گزینه‌های ژاوی و بارسلونا است و مدیران باشگاه اسپانیایی توجه زیادی به این مدافع در این پنجره داشته‌اند. با این حال گفته می‌شود که قهرمان لالیگا به دلیل رقم بالای بند آزادسازی وی این گزینه را خط زده و به سراغ مدافعان دیگر رفته است. مدیران بارسا اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کانسلو را به خدمت بگیرند. انتظار می‌رود بارسا از سرمایه به دست آمده از فروش دمبله، بتواند کانسلو را به صورت قرضی به خدمت گیرد.

مدافع پرتغالی منچسترسیتی مشتاق انتقال به لالیگا است زیرا قبلاً با کاتالان‌ها به توافق شخصی رسیده است و انتظار می‌رود در این پنجره با قراردادی قرضی به مدت یک‌سال به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه شود.

کد خبر 680266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.