ثبت سفارش کتب میان‌پایه دانش‌آموزان آغاز شد

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت سفارش کتب میان‌پایه دانش‌آموزان خبر داد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب میان‌پایه دانش‌آموزان اصفهان، اظهار کرد: از امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ امکان ثبت سفارش برای تمام دانش‌آموزانی که تا این لحظه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، وجود دارد.

وی افزود: افرادی که در مرحله قبل موفق به ثبت سفارش نشده‌اند یا متقاضی اصلاح کتب ثبت‌نامی هستند، می‌توانند از امروز با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در این مرحله، امکان ثبت سفارش برای تمام پایه‌ها وجود دارد و اولیا و دانش‌آموزان پایه اول تا دوازدهم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های مذکور، کتب درسی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی گفت: با آغاز فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه از امروز، اولیا و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند. کتب ثبت‌نام شده در مسیر توزیع قرار دارد و با توجه به زمان محدود باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید، اولیا و دانش‌آموزانی که هنوز موفق به ثبت سفارش کتب درسی نشده‌اند، در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

کد خبر 680264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.