اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان تا پایان شهریور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مقرر شده است تا شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال را به‌صورت نقدی پرداخت و پیمانکار نسبت به اتمام پروژه تا پایان شهریورماه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حمیدی در نشست بررسی و رفع مشکلات تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان تاکنون بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: تکمیل پروژه اعتبار قابل توجهی نیاز دارد و با توجه به تخصیص‌های در نظر گرفته شده در این جلسه مقرر شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به‌صورت نقدی پرداخت و پیمانکار نسبت به اتمام پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری اقدام کند.

وی افزود: بررسی مشکلات تأمین نقدینگی پیمانکار در راستای تسریع در روند اجرای پروژه، ضرورت‌ها و نیازهای اساسی به منظور افتتاح پروژه و بررسی مباحث فنی با اولویت رعایت مباحث ایمنی در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، همچنین دستورات لازم را به منظور اجرای آسفالت‌ریزی پل و تأمین نیوجرسی، خط‌کشی‌ها، گاردریل و نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در راستای تسریع در روند اجرای پروژه صادر شد.

به گزارش ایمنا، نشست بررسی و رفع مشکلات تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان به ریاست محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد.

کد خبر 680250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.