تراکتور-پرسپولیس / جنگ تصاحب ۳ امتیاز در جهنم تبریز

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، تراکتور تبریز میزبان پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر، امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ دو تیم تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ در حساس‌ترین دیدار این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قضاوت این دیدار را امیر عرب‌براقی عهده‌دار خواهد بود و محمدرضا منصوری و سعید قاسمی، به وی در امر قضاوت کمک می‌کنند. تراکتور و پرسپولیس شروع متفاوتی با یکدیگر در لیگ بیست‌وسوم داشتند؛ پرسپولیس با پیروزی مقابل آلومینیوم سه امتیاز کسب کرد اما تراکتور با شکست مقابل سپاهان سه امتیاز از دست داد.

دیدار امروز در خانه تراکتور دیداری حساس برای این تیم است زیرا این تیم در کنار برد نخست در خانه و جلوگیری از فاصله امتیازی با رقبا، به دنبال انتقام شکست بازی برگشت فصل قبل است، چراکه در دیدار برگشت این دو تیم در تبریز این تیم پرسپولیس بود که به پیروزی رسید.

آخرین وضعیت دو تیم

تبریزی‌ها به شروع لیگ بسیار امیدوار بودند اما شرایط در هفته اول آن‌طور که آنها دوست داشتند، پیش نرفت. تراکتور در هفته اول لیگ بیست‌وسوم به مصاف سپاهان رفت و شکست تلخی را تجربه کرد. عمق دفاع تراکتور ضعف داشت و اشتباهات فردی بازیکنان این این تیم باعث شد تا سپاهان بدون دردسر به برتری سه بر یک دست پیدا کند. البته پاکو خمز سرمربی تراکتور نسبت به چمن ورزشگاه نقش‌جهان معترض بود و اعتقاد داشت این چمن برای سبک بازی تیم او مناسب نیست. تراکتور در هفته اول به گفته بسیاری از کارشناسان هماهنگ نبود و دلیل این موضوع تغییرات زیاد در ترکیب این تیم است. شاکله ترکیب تراکتور نسبت به فصل گذشته کاملاً تغییر کرده و باید منتظر ماند و دید چه زمانی بازیکنان تیم با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. خمز در حالی که صفا هادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، تیمش را آماده رویارویی با پرسپولیس در خانه کرده است.

حسین پورحمیدی که فصل گذشته رقابت نزدیکی با علیرضا بیرانوند برای دریافت دستکش طلا داشت، هم‌اکنون در تراکتور مقابل پرسپولیس و رقیب خود قرار دارد البته در دیدار مقابل سپاهان پورحمیدی اشتباهات فاحشی روی گل‌هایی که دریافت کرد داشت اما باید در این بازی برای پیروزی بدون اشتباه ظاهر شود. با وجود شکست خط دفاع تراکتور در بازی نخست به نظر می‌رسد چینش دفاعی تی‌تی‌ها تغییر چندانی در این دیدار نکند و با ترکیب عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری وارد میدان شود.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فصل جدید را با پیروزی برابر آلومینیوم اراک آغاز کرد. بردی که با تک‌گل علی نعمتی به دست آمد. پرسپولیس بازی شناوری را برابر آلومینیوم اراک ارائه داد که همین موضوع باعث شد اراکی‌ها صاحب فرصت‌های گلزنی زیادی شوند. شاگردان مجتبی حسینی در زدن ضربه آخر بی‌دقت بودند و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. تنها تغییر پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی بود.

تراکتور_پرسپولیس/ جنگ تصاحب ۳ امتیاز در جهنم تبریز

شاگردان همیشه آماده گل‌محمدی

در هفته اول شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تک‌گل علی نعمتی در ورزشگاه آزادی آلومینیوم را مغلوب و فصل را با پیروزی شروع کنند. به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی با سیستم ۲-۴-۴ برابر حریف تبریزی خود صف‌آرایی می‌کند. با حضور بیرانوند در خط دروازه، شاهد آرامش خاطر کادر فنی پرسپولیس برای این پست هستیم. مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. علی نعمتی در جناح چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست خط دفاعی، چهار مدافع سرخ‌پوشان را در این دیدار تشکیل می‌دهند. سروش رفیعی و میلاد سرلک در میانه میدان وظیفه بازی‌سازی برای سرخ‌پوشان را بر عهده دارند و کمی جلوتر از آن‌ها سعید صادقی و مهدی ترابی خط هافبک پرسپولیس را تکمیل می‌کنند. همچنین وحید امیری، پشت سر شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد و مسئولیت گلزنی را بر عهده دارد.

ورزشگاه سراسر سرخ‌پوش

همیشه بازی در خانه تراکتور و مقابل تماشاگران پرشورش برای دیگر تیم‌ها سخت و دلهره‌آور است، البته که اتفاقات تلخ دو سه فصل پیش در ورزشگاه یادگار امام تبریز با پرتاب سنگ از سوی تماشاگران رخ داد از ذهن‌ها پاک نشده است، مسابقه‌ای که نیمه‌کاره ماند و با رأی کمیته انضباطی سرخ‌پوشان میزبان بازنده شدند.

بازی شجاع، نادری، شیری و نعمتی مقابل تیم سابق

شجاع خلیل‌زاده در قامت کاپیتان جدید تراکتور در قلب خط دفاعی در کنار عارف آقاسی مقابل تیم سابق خود با انگیزه بالا می‌جنگد، همچنین محمد نادری در سمت چپ خط دفاعی با عملکرد خوب خود روی تک‌گل تراکتور مقابل سپاهان، در این بازی نیز حضور دارد. البته مهدی شیری نیز ممکن است در جناح راست تراکتور قرار گیرد و سیاوش نعمتی هم دیگر بازیکنی است که در صورت اعتماد خمز، می‌تواند در ترکیب تراکتور قرار گیرد.

تراکتور_پرسپولیس/ جنگ تصاحب ۳ امتیاز در جهنم تبریز

کد خبر 680249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تراکتوری IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    تیمی که بطور احمقانه اخباری..اسدی.. عباسزاده...کاوه رضایی و و... را از دست بدهد با عرض معذرت هیچ شانسی درین فصل حتی برای چهارم شدن هم ندارد !