رسانه‌های شهرداری باید متجلی مشکلات شهروندان باشند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: قرار نیست به‌خاطر افراد و حتی شخص شهردار اصفهان تریبون صدای شهر تنها در اختیار شهرداری قرار بگیرد و مبلغ و ترویج‌دهنده شخص خاصی باشیم، بلکه سعی شده است رسانه‌های شهرداری متجلی‌ مشکلات شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز_ سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ در آئین بزرگداشت چهاردهمین سالگرد تأسیس مجموعه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: فعالیت‌های شهرداری با صدا و سیمای مرکز اصفهان و به‌ویژه با صدای مرکز اصفهان یک رابطه خاص و ویژه بوده است در هیچ فعالیتی خط پایانی با صدا و سیما نداریم، هرچند در این فعالیت‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد.

وی افزود: در تبلیغات شهری مترو اشاره شده است که ۲,۷۵۰ میلیارد تومان برای هر کیلومتر مترو هزینه می‌شود و علامت آن دست‌انداز است تا القا شود که مباحث مالی یکی از بزرگترین دست‌اندازها است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه در شهرداری اصفهان شما عزیزان هستید که در این عرصه فعالیت می‌کنید و تجربه خود را برای مردم شهر هزینه می‌کنید، تصریح کرد: در دوره جدید اتفاقات خوبی افتاده و سعی شده است از لحاظ ارائه خدمات شرایط متفاوتی را در صدای شهر رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه با تلاش مدیریت فعلی صدای شهر یک تحول در مباحث محتوایی ایجاد شد، گفت: مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه که در رتبه دوم قرار دارد رادیو است، از طرفی نکته قابل توجه تحولی است که در این حوزه‌ها صورت گرفته و سعی شده نگاه مسئله‌محور و مطالبه‌گری از دید شهروندان وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست به‌خاطر افراد و حتی شخص شهردار اصفهان این تریبون تنها در اختیار شهرداری قرار بگیرد و مبلغ و ترویج‌دهنده شخص خاصی باشیم، بلکه سعی شده رسانه‌های شهرداری تجلی‌کننده مشکلات شهروندان باشد.

تصریح کرد: همیشه به مجریان تاکید شده که باید به‌عنوان نماینده مردم باشند و رسانه در اختیار مردم و مدیرانی غیر از شهرداری قرار بگیرد، در این راستا سعی می‌کنیم این مهم را محقق کنیم تا این رسانه به‌صورت موازی در اختیار سایر ارگان‌ها نیز قرار بگیرد.

کد خبر 680174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.