بیمه کارگران شهرداری از دغدغه‌های اصلی شورای شهر سنندج است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: بیمه کارگران و کارکنان شهرداری همواره یکی از دغدغه‌های اصلی شورای شهر سنندج بوده است که امیدوارم اداره کل تأمین اجتماعی استان کردستان نسبت به حل و فصل این مشکل اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت رضایی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر سنندج در دوره ششم، اظهار کرد: بیمه کارگران و کارکنان شهرداری همواره یکی از دغدغه‌های اصلی شورا و شهرداری بوده است و تأمین بیمه برای این قشر از جامعه می‌تواند مقداری از رنج و محبت و سختی‌های کار آنها را جبران کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل تأمین اجتماعی استان کردستان باید نسبت به حل و فصل مشکل بیمه کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، افزود: بحث سلامتی، تأمین معیشت و بیمه کارگران و کارکنان شهرداری اگر صورت نگیرد این افراد نمی‌توانند به مردم خدمت کنند که متأسفانه در این خصوص در گذشته موفق عمل نشده است.

فرهاد میمنت آبادی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر سنندج نیز در ادامه این جلسه گفت: مدیریت متمرکزی برای بیمه کارگران در شهر سنندج وجود ندارد و کارگران برخی از مناطق شهر دارای بیمه و برخی مناطق دیگر فاقد بیمه هستند.

بیمه کارگران شهرداری دغدغه اصلی شورای شهر سنندج است

بیمه کارگران شهرداری قطع نشود

وی با اشاره به قطع شدن بیمه تعدادی از کارگران شهرداری سنندج در سه ماه گذشته از مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان درخواست کرد که بیمه کارکنان شهرداری قطع نشود.

صلاح قریشی، مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از گذشته سعی ما بر تعامل با مجموعه شهرداری سنندج بوده است، گفت: قول مساعد می‌دهم که در آینده موانع بیمه‌ای کارگران شهرداری سنندج را پیگیری کنم.

سید انور رشیدی، شهردار سنندج نیز در این جلسه حضور داشت و در مورد برخی از ابهامات موجود در طرح‌های عمرانی و پروژه‌های شهر سنندج مباحثی را مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، این جلسه ۱۳ دستورکار داشت که با رأی‌گیری در میان اعضای شورا مصوباتی را نیز به دنبال داشت که نام‌گذاری تعدادی از خیابان‌ها و پارک‌های سطح شهر سنندج با اسامی جدید، پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و مباحث حقوقی از جمله اقداماتی بود که در این جلسه مطرح و به کمیته انطباق ارجاع داده شد.

کد خبر 680157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.