ثبت‌نام بیش از ۴ هزار علی‌آبادی در نهضت ملی مسکن/ ۹۵ درصد متقاضیان تعیین تکلیف شدند

فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۹۵ درصد از این متقاضیان تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم احمدی صبح امروز _ سه شنبه بیست‌وچهارم مردادماه _ در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های فرمانداری است که در این راستا حدود ۳۳ هزار مترمربع زمین در شهرستان تأمین شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از محل اراضی سازمان ملی مسکن تأمین شده است، افزود: سال گذشته احداث ۱۷۰ واحد در سایت نوده شهرستان آغاز شده که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، اضافه کرد: ۹۵ درصد از این متقاضیان تعیین تکلیف شدند.

احمدی با بیان اینکه زمین به میزان نیاز تمام متقاضیان در شهرستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال استفاده از ظرفیت منابع ملی برای طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

وی مشکل تنش آبی را یکی از چالش‌های جدی شهروندان علی‌آبادی دانست و تصریح کرد: به منظور رفع این مشکل تاکنون ۱۹ حلقه چاه حفر یا وارد مدار شده و طی دو سال گذشته حفاری ۱۱ حلقه چاه طی دو سال گذشته انجام شده است، از این تعداد چهار حلقه چاه وارد مدار شده و چهار حلقه هم مهندسی مجدد شده است.

کد خبر 680115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.