اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاهای اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط موتورسواران، از اجرای طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاها خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های حال حاضر رانندگی در کشور، موتورسیکلت‌سواران و چگونگی الزام آنها به رعایت قوانین و مقررات است.

وی افزود: استفاده از موتورسیکلت به علت کم خرج بودن و سهولت برای تردد در سطح شهرها و روستاها، بسیار پرطرفدار است و تعداد زیادی از افراد به خصوص جوانان از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند، اما رعایت قوانین و مقررات، استفاده از کلاه ایمنی و رانندگی با موتورسیکلت بدون گواهینامه از مهم‌ترین مواردی است که افراد باید به آن توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت در روستاها و حاشیه شهرها خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح شاهد ارتقای افزایش فرهنگ استفاده از موتورسیکلت بین افراد خواهیم بود و لازم است که موتورسیکلت‌سواران خود را ملزم و پایبند به مقررات راهنمایی و رانندگی کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات این حوزه باشیم.

کد خبر 680112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.