۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
هایجک چلسی از لیورپول قطعی شد

ستاره فصل گذشته لیگ جزیره انگلیس به باشگاه چلسی پیوست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، مویزس کایسدو ستاره اکوادوری برایتون با قراردادی به ارزش ۱۱۵ میلیون پوند به چلسی پیوست.

باشگاه چلسی روز گذشته به صورت رسمی از خرید جدید خود رونمایی کرد. کایسدو از باشگاه‌های آرسنال و لیورپول نیز پیشنهاد داشت داشت اما تصمیم گرفت به استمفوردبریج برود. انتقال وی به چلسی به عنوان گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ لیگ جزیره ثبت شده و رکورد انتقال انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی نیز جابه‌جا شد.

قرارداد کایسدو با چلسی ۸ ساله با قابلیت تمدید برای سال نهم خواهد بود. کایسدو در اولین نشست خبری بعد از انتقال به چلسی راجع مسائل مختلفی صحبت کرد. او اشاره کرد که در تولد ۱۸ سالگی‌اش دوست داشته است به عنوان کادوی تولد، لباس انگولو کانته را هدیه بگیرد.

کایسدو راجع به دوران جوانی خود افزود: ماکلله و کانته برای من الهام‌بخش بودند. آنها در زمین بسیار متواضع بودند. فکر می‌کنم می‌توانم بگویم که ما ویژگی‌های مشابهی داریم اما آنها بهتر بودند. اما اکنون همه‌چیز را برای این باشگاه خواهم داد زیرا آنها کارهای زیادی برای من انجام دادند. وقتی بچه بودم طرفدار چلسی بودم و بازی‌ها را تماشا می‌کردم. حالا اینجا بودن شگفت‌انگیز است. چلسی یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. نمی‌توانم صبر کنم تا با بچه‌ها کار را شروع کنم و باید بهترین عملکردم را داشته باشم و داستان خودم را بنویسم.

وی در مورد بازی با لیورپول اضافه کرد: من بازی را در هتل تماشا کردم و از آنجا از بازیکنان حمایت کردم. تیم خیلی خوب بود و از بازی خیلی لذت بردم. بازیکنان جدید چلسی واقعاً خوب کار کردند. می‌خواستم با آنها در زمین بازی باشم! من این سبک فوتبال را دوست دارم، این برای من خوب است. مطمئن هستم که خیلی سریع تطبیق پیدا خواهم کرد. امیدوار نیستم بلکه مطمئنم که عناوین زیادی را با این باشگاه شگفت‌انگیز به دست خواهیم آورد تا چلسی را به جایی که لیاقتش را دارد، برسانیم.

کایسدو در ادامه تصریح کرد: خانواده من مهم‌ترین چیز است. آنها برای من همه چیز هستند. به اشتراک گذاشتن این لحظه با مادرم شگفت‌انگیز است. خوشحالم که اینجا با آنها هستم. آنها در لحظات بد کنار من هستند و به همین دلیل است که در لحظات خوب دوست دارم با آنها باشم. آنها همیشه در هر مرحله از من حمایت کرده‌اند و همیشه در ذهن من هستند؛ حتی در هر جلسه تمرینی و هر مسابقه.

کایسدو در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد که مشتاقانه منتظر است تا با سرمربی و هم‌تیمی‌های جدیدش کار کند.

کد خبر 680094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.