همیشه سپاهان را رقیب محترمی می‌دانم / با تمام انرژی و تمرکز در دربی اصفهان حاضر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای دربی چند بازیکن را در اختیار نداریم، اما سعی می‌کنیم با تمام انرژی و تمرکز برای این دیدار در زمین حاضر شویم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و علاقه‌مندان به دو تیم از این مسابقه لذت ببرند.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه اولین پویش استعدادیابی ورزشی کودکان کار که به همت باشگاه ذوب‌آهن و سازمان‌های مردم‌نهاد اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه_ برگزار شده بود، اظهار کرد: از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای برپایی این برنامه تشکر می‌کنم. کودکان کار ارزشمند هستند و علاقه‌مندی آنها به ورزش و دوری از هنجارهای جامعه و سوق دادن آنها به فوتبال و دیگر ورزش‌ها می‌تواند امر پسندیده‌ای باشد، بعضاً از همین افراد استعدادهای کشف شده است و باعث افتخارآفرینی برای کشور می‌شوند.

وی افزود: در تیم بزرگسالان فوتبال ذوب‌آهن هر تلاش و خدماتی که بتوانیم در اختیار این کودکان بگذاریم انجام می‌دهیم تا حس خوبی در بین آنها شکل گیرد، حتی قرار است بازی نمادینی بین کودکان کار و تیم ذوب‌آهن در آینده‌ای نزدیک انجام شود تا امیدواری بزرگی در بین کودکان ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بازی مهم شهرآورد اصفهان تصریح کرد: در این مدتی که در لیگ برتر کار می‌کنم همیشه سپاهان را رقیب محترمی می‌دانم و آنها بسیار برای من قابل اعتنا و احترام هستند، تیم ما هم مسیر تحولی را در پیش گرفته است و نمی‌گویم مشکلاتی داریم، چراکه باید درصدد حل آنها باشیم، اما برای بازی فردا چند بازیکن را در اختیار نداریم، سعی می‌کنیم با تمام انرژی و تمرکز برای دیدار فردا در زمین حاضر شویم، امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و علاقه‌مندان به دو تیم از این مسابقه لذت ببرند.

کد خبر 680090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.