نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی + عکس

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با پیروزی تیم‌های شهرداری بندرعباس، منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی و گلساپوش یزد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی یکشنبه و دوشنبه _بیست‌ودوم و بیست‌وسوم مردادماه_ در شهرهای مختلف برگزار شد.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس مقابل حیات داوود گناوه به میدان رفت که با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت، داوود حیات گناوه هم با ۶ امتیاز قعرنشین باقی ماند.

تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار رو در روی فولاد هرمزگان به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و با ۸ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت، فولاد هرمزگان هم با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال ساحلی دکتر تأمین اصفهان میزبان شاهین خزر رودسر بود که با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و با ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت، شاهین خزر رودسر هم با این پیروزی ۱۴ امتیاز شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در یک بازی پر گل با نتیجه ۸ بر ۳ صدرشیمی یزد را شکست داد و با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت، صدرشیمی یزد هم با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد به مصاف چادرملوی اردکان رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت و با ۲۷ امتیاز صدرنشینی خود را قطعی کرد، چادرملوی اردکان هم با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی+عکس

کد خبر 680070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.